Ferdig med handling?

Hmm.. har det meste fra nr.1 og har kjøjpt noen små klær til sykehuset og hjemreise.
MEn har tenkt å sy nytt trekk til vogna da. Altså til madrassen i bagen og den kanten som er rundt som er til å ta av. Får vel gjøre det snart tenker jeg. Kjøpe stoff på neste lønning ;)

Hmm.. har det meste fra nr.1 og har kjøjpt noen små klær til sykehuset og hjemreise.
MEn har tenkt å sy nytt trekk til vogna da. Altså til madrassen i bagen og den kanten som er rundt som er til å ta av. Får vel gjøre det snart tenker jeg. Kjøpe stoff på neste lønning ;)

Jeg har også lyst til å bli flink å sy.. har prøvd litt, men er ikke flink til å styre farta og da blir det fort skeivt :-P

Jeg har også lyst til å bli flink å sy.. har prøvd litt, men er ikke flink til å styre farta og da blir det fort skeivt :-P

Er ikke flink jeg heller..og symaskinen min står hos mamma så jeg drar dit for å sy. Og GJETT om jeg får høre hver minste ting jeg ikke gjør etter boka da! Hu har gått på "husmorskole" i sin tid og lært å sy ordentlig.
Men nå skal jeg få symaskinen hjem hit så da slipper jeg det maset.
Joda er greit med tips og hjelp,men jeg driter i om ting ikke er helt perfekt liksom..
Satser på jeg bare måler det jeg skal sy trekk til og så blir det bra ;)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Er ikke flink jeg heller..og symaskinen min står hos mamma så jeg drar dit for å sy. Og GJETT om jeg får høre hver minste ting jeg ikke gjør etter boka da! Hu har gått på "husmorskole" i sin tid og lært å sy ordentlig.
Men nå skal jeg få symaskinen hjem hit så da slipper jeg det maset.
Joda er greit med tips og hjelp,men jeg driter i om ting ikke er helt perfekt liksom..
Satser på jeg bare måler det jeg skal sy trekk til og så blir det bra ;)

God innstilling det da :-) jeg må være verdensmester med en gang, ellers vil jeg ikke holde på med det :-P

God innstilling det da :-) jeg må være verdensmester med en gang, ellers vil jeg ikke holde på med det :-P

Jeg bare tenker at jeg er det jeg,så går det så bra så :p
Er det ikke Pippi som sier noe sånt noe.. "det har jeg aldri prøvd før så det er jeg sikkert flink til"

Vi har arvet så og si alt, så vi trenger bare å kjøpe en form for stelleunderlag (har stoooor benk på badet som skal fungere som stellebord), en trappegrind og småting som stellesaker og bleier.
Når jeg ser på haugen av babytøy så tenker jeg at vi nok trenger en ny kommode også..

Ikke si det da! Jeg klarer ikke å la være å gjøre klart masse allerede nå jeg, vil ikke ha noen ulykke for det.... slemma :p
Det er en gammel tro som samboer sier :p kansje han bare sier det slik at jeg ikke skal gjøre alt klar med engang :p men i løpet av april/mai skal vi være klar :)

Det er en gammel tro som samboer sier :p kansje han bare sier det slik at jeg ikke skal gjøre alt klar med engang :p men i løpet av april/mai skal vi være klar :)

Typisk mannfolk, min får sponk av å gå i butikker :P Men han var faktisk den som var mest engasjert når vi endelig kom inn i butikken med babyutstyr, og det var han som sa at "sånn må vi ha, og sånn må vi ha" :P Jeg hadde da vel ikke husket halvparten, dette er jo overveldende! :)

Vi har ikke startet enda, og det føles nesten litt krise ut for meg som liker å planlegge julegavene i januar :P Denne gangen er det økonomien som setter det litt på vent. Både kjøleskap og oppvaskmaskinen røyk i jula, snart 2 årsavgifter og årsservice på bilen...

Jeg vil handle søte babyting nå! ;) Heldigvis har vi venner som er ferdig med babyer for en stund som vil selve mye til oss. Håper å være ferdig i løpet av april/begynnelsen av mai.

I dag har jeg vært å kjøpt - vippe stoler, en grå og en lilla. - Bilstoler maxi kosi (veldig fornøyd) - to gutte håndklær og en til jente (har jo litt rosa fra før:) Litt boddyer til gutt og to pysjer i blå og en i rosa :love017 Morro å begynne litt, ikke så mye jeg trenger denne gangen men de som har født tvillinger før sier det er lurt å ha alt klart i uke 25 for etter det blir det for tungt. Man er jo like stor i uke 30 som de med en i uke 40 :p Da er det bare å få ting i orden hehe

Her er vogna i boks! Var så heldig og fant ei på finn.no som nesten ikke var brukt. Valget falt på Emmaljunga Mondial, white. Upraktisk meeen drømt om den siden jeg først tenkte på barn.
Har også handlet litt småtteri jeg har falt får av klær, og fått arvet masse av bror!
Bilstol arver vi også, greit og være sist ut (så langt) av søskene og arve mye.. :)

Ellers så føler jeg at jeg vil ha alt klart helst i går, men litt tidlig og økonomien etter jul og alt som kommer i Januar er ikke på topp. :P

Jeg, og skal vi ikke snakke om det nye skattekortet da. Jeg blir to og et halvt tusen kr fattigere hver mnd jeg nå :P
Heldigvis skal svigermor hjelpe til med vogn, det er jo kjekt. Men straks har jeg både seng og stellebord i hus!

Back
Topp