Ferdig med barnerommet :)

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Da er barnerommet ferdig, så deilig, alt har liksom stått litt på hodet her den siste uka, men nå ble det sååååå fint.. Vi har malt tapeten hvit, så har vi laget fire lilla striper, altså en stripe pr vegg, i litt forskjellige størrelser, samt skrevet navnet på veggen.. Nytt skap er montert og seng er skrudd sammen.. Liker å være litt tidelig ute ..

Ha ha, tenk om det kommer et annet kjønn? :-p Deilig å være ferdig og det hørtes fint ut :-)

Herlig da!
Her blir det ikke barnerom før han er over et år, gleder meg til å ordne !!

Her er vi ogsaa nesten ferdig.Seng er montert opp.Hensvik bokhylle,staaende er montert opp.Gardiner er paa plass.Hvite med kroner paa.Veggene er eggeskall-hvite med en kontrastvegg i lys lilla.Lilla,nydelig haandtag paa et kjedelig skap,og lilla sengetoy fra Kid og limited edition lille lam,lilla teppe..litt hekta paa lilla denne gangen.Vegglampe skal opp,-den er og lilla med ei jente i litt rosa,en hylle skal opp med kamera og babycall paa..Og saa skal det en wall-stick opp paa motsatt side av senga..den veggen du ser forst naar vi aapner doren opp til rommet..Der det skal staa:Always kiss me goodnight..Er veldig fornoydVi skal og opp med en vegg paa den ene siden over skapet.Der jeg skal ha en gardin forann..(Hoyt under taket)der noen kofferter desverre maa ligge..Rommet blir tatt i bruk fra starten,der lille sover paa dagtid.Paa natten sover hun i vugge sammen med oss.Det har jeg veldig god erfaring med fra sist gang..Idet snuppa ble saa stor at hun skulle ligge paa eget rom paa natten-var det ingen problem..hun kjente jo godt til det rommet
Etter flere ul-der 3 stk har sagt det er jente..skal det nok noe til at det er gutt..
Liker og aa vaere ferdig i god tid:-)

citlon skrev:
Her er vi ogsaa nesten ferdig.Seng er montert opp.Hensvik bokhylle,staaende er montert opp.Gardiner er paa plass.Hvite med kroner paa.Veggene er eggeskall-hvite med en kontrastvegg i lys lilla.Lilla,nydelig haandtag paa et kjedelig skap,og lilla sengetoy fra Kid og limited edition lille lam,lilla teppe..litt hekta paa lilla denne gangen.Vegglampe skal opp,-den er og lilla med ei jente i litt rosa,en hylle skal opp med kamera og babycall paa..Og saa skal det en wall-stick opp paa motsatt side av senga..den veggen du ser forst naar vi aapner doren opp til rommet..Der det skal staa:Always kiss me goodnight..Er veldig fornoydVi skal og opp med en vegg paa den ene siden over skapet.Der jeg skal ha en gardin forann..(Hoyt under taket)der noen kofferter desverre maa ligge..Rommet blir tatt i bruk fra starten,der lille sover paa dagtid.Paa natten sover hun i vugge sammen med oss.Det har jeg veldig god erfaring med fra sist gang..Idet snuppa ble saa stor at hun skulle ligge paa eget rom paa natten-var det ingen problem..hun kjente jo godt til det rommet
Etter flere ul-der 3 stk har sagt det er jente..skal det nok noe til at det er gutt..

Høres kjempe fint ut
Vi har kjøpt hensvik klesskap..
Tror nok frøkne kommer ganske kjapt på eget rom, Leah kom på eget rom etter 1 uke, da sov vi bedre alle mann.. Nå har vi calling, så kommer nok på eget rom like kjapt som Leah..

Har lyst å se hvordan det ble. Kan du legge ut bilder? Her skal alle bytte rom og det orker vi ikke starte med før minstemann er ca 6 mnd. Får bo på vårt rom frem til da tenker jeg

Nate skrev:
Har lyst å se hvordan det ble. Kan du legge ut bilder? Her skal alle bytte rom og det orker vi ikke starte med før minstemann er ca 6 mnd. Får bo på vårt rom frem til da tenker jeg

Jeg vet ikke åsse jeg legger ut bilder her, men om noen kan forklare til den minste detalj så prøver jeg gjerne.

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

citlon skrev:

Høres kjempe fint ut
Vi har kjøpt hensvik klesskap..
Tror nok frøkne kommer ganske kjapt på eget rom, Leah kom på eget rom etter 1 uke, da sov vi bedre alle mann.. Nå har vi calling, så kommer nok på eget rom like kjapt som Leah..

Takk for det:-)Babyens rom virket kjempefint ut..Jeg ble ispirert til aa svare siden vi begge hade valgt lilla,-og var ferdige med barnerommet i god tid
Det aller viktigste er det som fungerer:-)
Klesskapet  Hensvik er jo kjempefint..her er det et standard hvitt et..Derfor jeg hadde lyst til aa fikse det litt med knottene..Og saa var det saa god plass i det,-paa et relativt lite rom-at vi folte vi maate beholde det:-)
(PS mangler de rette bokstavene paa denne pc-en)

Her mangler vi bare å få på plass stellebordet og ammestolen, så er barnerommet ferdig :-D
Var ferdig malt med seng montert tidlig i desember allerede :-p

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Da er barnerommet ferdig, så deilig, alt har liksom stått litt på hodet her den siste uka, men nå ble det sååååå fint.. Vi har malt tapeten hvit, så har vi laget fire lilla striper, altså en stripe pr vegg, i litt forskjellige størrelser, samt skrevet navnet på veggen.. Nytt skap er montert og seng er skrudd sammen.. Liker å være litt tidelig ute ..

Så deilig........
Kanskje du kan laste opp noen bilder så vi kan få litt inspirasjon? hihihiih

phuongd skrev:

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

Så deilig........
Kanskje du kan laste opp noen bilder så vi kan få litt inspirasjon? hihihiih

Som jeg skrev over her skulle jeg gjerne lagt ut bilder, men e trenger en detaljert forklaring på åssen e gjør det, jeg har kommet så langt at jeg har fått lastet opp bilder  på imageshack, men får ikke bildet videre derfra og inn hit..
HJELP MEG...

Så var siste møbelet til barnerommet kommet i hus. I kveld skal sambo få skru sammen ammestolen :-D
Nå mangler jeg bare litt pynt på veggen, og en uro over senga, så er det helt ferdig.
Har kjøpt en liten rye i lilla som ligger på golvet, stellebordet er på plass. Klærne og sengetøyet er lagt på plass, og nå skal jeg straks kjøpe inn litt stelleprodukter.

Gleder meg til å ha nattemating på koselig babyrom :-D

bakemamma skrev:
Så var siste møbelet til barnerommet kommet i hus. I kveld skal sambo få skru sammen ammestolen :-D
Nå mangler jeg bare litt pynt på veggen, og en uro over senga, så er det helt ferdig.
Har kjøpt en liten rye i lilla som ligger på golvet, stellebordet er på plass. Klærne og sengetøyet er lagt på plass, og nå skal jeg straks kjøpe inn litt stelleprodukter.

Gleder meg til å ha nattemating på koselig babyrom :-D

Så deilig å få det siste på plass :)   
Her mangler jeg å ta på sengetøy, vil nok snart gjøre det
Og rullgardin må jeg få kjøpt til rommet hennes..   

Ønsker å se bilder

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

Så deilig å få det siste på plass :)   
Her mangler jeg å ta på sengetøy, vil nok snart gjøre det
Og rullgardin må jeg få kjøpt til rommet hennes..   

Har igjen å re opp senga jeg også.. Vil vente enda ett par uker med tenker jeg. Så slipper det å bli nedstøva innen ungen får ligge der :-p

Gizmonie skrev:
Ønsker å se bilder

Tenker jeg tar bilder når jeg har fått opp siste rest med pynt, og fått lagt på sengetøyet :-D

Høres såå koselig ut å ordne babyrom... Her har vi ingen ekstra rom enda (under bygging...), så har bare fått ordnet en krok med sengen på vårt rom enda og stelle ord på badet. Gleder meg til å begynne med barnerom!!

Høres ut som et nydelig barnerom! Her planlegger jeg å gjøre siste finish når jeg går ut i permisjon etter påske. Gleder meg til å begynne!

Back
Topp