Ferdig med barn?

Vi har hele veien sagt at dette ville bli siste barnet (samboer har 3 fra tidligere, men de bor ikke med oss og så har vi har 2 felles). Her om dagen presterte samboer å si (halveis på spøk tror jeg) «skal vi ikke prøve på enda en» :hungry:? Forventet virkelig ikke at han skulle si det ettersom vi begge er nærmere 40 år, vi bor i ei lita leilighet og har mer enn nok med de to vi har felles. Ble faktisk litt «redd» når han sa det fordi dette vil starte en tanke prosess hos meg med ønske om en til :dummy:
Har hele tiden sagt jeg ønsket meg 2 eller 3 barn.

Dagen etter han kom med det utsagnet hylskrek både lille (sulten) og mini på 2 år (ble redd fordi lillesøster skrek) og vi var begge veldig slitne. Vi sp på hverandre og sa bare: «Nei»!
Begge skjønte hva den andre siktet til :hilarious:

Tror nok ikke vi kommer til å gå aktivt inn for en til, men skulle jeg bli gravid er det uaktuelt for oss å ta abort.
 
Vi har også lyst på en til, faktisk har jeg hatt lyst på en til siden to uker etter fødsel, haha! Gleder meg til å oppleve hele prosessen igjen, men det blir nok om en liten stund, slik at vi ikke tar vann over hodet :)
 
Back
Topp