Hei hopp!
Dette er kanskje ikke det folk tenker mest på for tiden, men lurte litt på om folk føler seg ferdig med barn etter denne babyen ble født eller om dere tenker å få flere? Hva tenker partner?
Her har partner i utgangspunktet ikke lyst på flere (vi har to nå), men jeg kjenner jeg får helt vondt i magen ved tanken på at dette skal være siste babyen vår.
Dette er kanskje ikke det folk tenker mest på for tiden, men lurte litt på om folk føler seg ferdig med barn etter denne babyen ble født eller om dere tenker å få flere? Hva tenker partner?
Her har partner i utgangspunktet ikke lyst på flere (vi har to nå), men jeg kjenner jeg får helt vondt i magen ved tanken på at dette skal være siste babyen vår.

dette var barn Nr 2, og familien føles komplett
har hatt tunge svangerskap, og jeg eeeeelsker ikke nyfødt perioden selv om det såklart er mye kos og en fin tid mye av tiden. Men synes mest det er stress og ork med å være så på 24/7. Mannen har i tillegg reisejobb med 4 uker av og 4 uker på, så blir mye på meg når han er borte med jobb, barn, hus og hund. Kan kjenne på at det er litt trist å ikke skulle være gravid igjen, for det er jo veldig spennende selv om det er forferdelig tungt på mange måter. Men både jeg og samboeren er enige om at 2 barn er passelig for oss og vår familie

mannen steriliserer seg i mars. Føles riktig