Ferdig med barn ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Hvor mange har dere ? Føler dere dere ferdig ? Jeg føler meg plutselig ikke feerdig. Jeg var egentlig innstilt på at etter nr 2 ble det ikke fler. Men så gikk jeg inn i et nytt forhold og da fikk jeg den tredje som jeg alltid hadde ønsket meg :) så nå har vi en her hele tiden, 2 her annen hver uke og ei her annen hver helg :) men kjenner at jeg ikke er ferdig. Ønsker meg rn helsøsken til denna karen <3 han blir jo "enebarn" i sommer ferier , høytider osv

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dette er første. Føler meg ikke ferdig kunne fått en til fort men det vil nok ikke samboer han vil vente litt mer. Men kjekt at de kan ha noen å leke med :)

Har to og føler meg ferdig. Etter første var vi lenge usikker på om vi skulle ha flere, men var vel egentlig enige om at det kom til å bli en til med tiden. Nå har vi fått nr to. Vi er begge enige om at nå er vi ferdige.
Jeg er i allefall ferdig. Ønsker ikke flere av ulike grunner.

Har bare denne lille spirivippen, så blir en til :) men ikke fler. Skal aldri si aldri, er bare 25, men vil bli ferdig til jeg er 30.

Jeg var veldig sikker på at vi bare skulle ha to, nå har vi to men jeg føler meg plutselig ikke ferdig ;) Men mannen vil ikke ha fler så her blir det ikke fler :) Men vi begynner som besøkshjem nå om noen uker og skal bli fosterhjem om et par år, så ikke sikkert jeg ønsker fler da ;)

Ikke ferdig, har jo bare han her :) det tok en stund før jeg ble gravid, så håper det ikke tar så lang tid når vi er klare for neste. Jeg har lyst til å komme meg litt ut i jobb før jeg blir gravid med neste. Vi har alltid snakket om to, og tror egentlig ingen av oss har lyst på flere enn det.

NEI!:D Når eg ser baby bildre fra han va nyfødt, blide fra føden og video fra fødselen, kjenne eg at eg blir babysjuk og har lyst å fø!!!!! :O
Samme gjorde jeg faktisk rett etter jeg kom hjem fra sykehuset omtrent.. fikk tårer i øynene og tenkte på at hun hadde blitt så stor når hun bare var 2 uker :P så jeg føler meg IKKE ferdige har 2 nå :P ser for meg / drømmer om tvilling vogn å en 5 åring ved siden av .. men blir nok ikke det .. tror ikke mannen vil.. for såvidt ikke jeg heller på de dagene jeg er sliten .. men blir ikke enda vertfall men kanskje om 5 - 6 år :D skal ha en til vertfall.. om jeg er så heldig at kroppen min vil produsere en til :D

Last edited:
Vi var hele tiden veldig enige om 2. Fikk så jenta vår, så gutten. Veldig glade. Kvittet oss med alt. Storkosa oss både som gravid og småbarnstida , samt etterpå!
Selv å se andre babyer fremkalte ingen savn.

Men... Så kom det plutselig over meg! Følte meg overhode ikke ferdig! Ønsket en til... Spurte mannen så pent... Så ble vi enige om en liten attpåklatt - dette var for nøyaktig 1 år siden, og må har vi en liten på snart 2 mnd <3

Har to barn. Etter to tøffe graviditeter og ikke minst to premature barn så er jeg ferdig for en stund. Om jeg ikke skal ha flere barn skal jeg følge drømmen min om jordmorutdannelse, men da må det bli etter at ungene er større. Var tøft å ta første vidreutdanning mens storesøster var liten.

Har nå 2 og er ferdig!! Og jeg kommer ikke til å endre mening;) Hehe.. selvstendig næringsdrivende også. så nå må jeg nok satse litt jobb fremover, siden jeg har gått i baby bobla siden 2012:p

Samme gjorde jeg faktisk rett etter jeg kom hjem fra sykehuset omtrent.. fikk tårer i øynene og tenkte på at hun hadde blitt så stor når hun bare var 2 uker :P så jeg føler meg IKKE ferdige har 2 nå :P ser for meg / drømmer om tvilling vogn å en 5 åring ved siden av .. men blir nok ikke det .. tror ikke mannen vil.. for såvidt ikke jeg heller på de dagene jeg er sliten .. men blir ikke enda vertfall men kanskje om 5 - 6 år :D skal ha en til vertfall.. om jeg er så heldig at kroppen min vil produsere en til :D
Så herlig:-) Får se hva det blir til da!! Første barnet nå, og her drømmer vi om fler! Jeg vil helst med engang, men mannen vil gjerne ha hvertfall to år mellom! Det var faktisk det første jeg tenkte når jeg stod i dusjen etter fødselen, at dette vil jeg gjøre mange ganger til! Blir jo helt høy:-) Har venninner som har født etter meg, og jeg synes snuppa mi på snart 3 mnd er blitt så stoooor!!

Har to og ville igrunnen ikkje ha fleire(drømmen var 3) ga vekk alt ,men så vart de slutt å ej fann mej en ny og mykje yngre mann å han hadde ikkje unge

Jeg har tre og er blitt litt usikker. Mulig det blir en til etter hvert.

Back
Topp