Ferdig med barn?

schnuppaluppa

Gift med forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23907931

Føler meg ikke ferdig...men er det opplevelsen eller hva er det?

Er mest praktisk med to med tanke med bil, rom i huset(ene vil få ett lite rom kontra de andre), også skal de jo følges opp. Vi bor bittelitt utenfor der hvor alt skjer.

Nå føler jeg meg ganske ferdig. Men hadde lyst på en til nesten med en gang etter å ha fått Nora....og det har vart nesten til nå. Nå syns jeg det er deilig å ha kroppen min for meg selv, godt at de små begynner å bli store. Orker neppe et svangerskap til pga ekstrem svangerskapskvalme sist....har tross alt to flotte jenter som jeg skal ta meg av.

Vil ikke si at vi definitivt aldri skal ha nr 3, men jeg tror ikke vi skal det. I så fall blir det en veldig attpåklatt [8D] (men vil ikke være for gammel heller...)

Ja, si det............. Tanken på å ikke få oppleve graviditet, fødsel og den første tida med babyen er litt trist å tenke på.... At jeg ALDRI skal få oppleve det igjen!!!! [&o][&o][&o]

MEN: Jeg er faktisk ett ganske fornuftig menneske som skjønner at man blir ikke gravide bare for å få en baby.. Man får unger fordi man vil ha BARN og derav enda mer ansvar.......

Så lenge økonomien og hverdagen tilsier det, så syns jeg man skal følge sitt hjerte! [;)]

Elsker å ha bært fram to flotte og friske barn. Kjenner meg suupertakknemlig egentlig.
Men savner ikke noe ved hverken graviditet, fødsel eller spedbarnstida... HELT ÆRLIG!!![;)]

Føler meg egentlig "komplett"[:D] Og mannen er 100% enig. Naboene våre har alle 3 barn og de gjør ikke noe annet enn å kjøre, bringe, legge, lese lekser osv...[8D]

hmm....blir nok ikke før om noen år uansett....kanskje det går over. [:D] Har alltid sett for meg tre barn. [:)] Hmm....

ORIGINAL: schnuppaluppa

hmm....blir nok ikke før om noen år uansett....kanskje det går over. [:D] Har alltid sett for meg tre barn. [:)] Hmm....

men da avventer du litt, og så får du nr tre!!! Han går nok med på det skal du se[8D]

ORIGINAL: Vand

men da avventer du litt, og så får du nr tre!!! Han går nok med på det skal du se[8D]

Ikke stress med det nå, kanskje han vil igjen om noen år! Men kanskje dere begge syns det er så "behagelig" med større barn at ingen av dere vil ha flere..[8D]

ORIGINAL: Vand

hehe...skal nok få lurt han. Det skulle mye trening til ihvertfall sa han. [:)] Men får se om noen år. Brått så er Neo den pøbelen. [:D]

[8D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23886536

på en måte ja...

men har litt lyst på en til om 4-5 år kanskje...

I "beste" fall føler jeg med halvferdig nå når jeg har to. Så sant ikke nummer tre blir et uvær, så blir det i alle fall fire barn her i huset. Og jeg er heller ikke fremmed for tanken på fem, men det tviler jeg sterkt på at mannen blir med på... Så om det evt blir sånn da, at vi etter at vi uansett er ferdig med egne barn kjenner at vi har energi til flere, så vil vi nok prøve oss som avlastningshjem og evt avansere til fosterhjem... Får se [:)] Har veldig lyst på en storfamilie, og vil gjerne legge opp til at det ofte er en eller flere hjemme i tillegg til meg og mannen [;)] Liker at det er liv rundt meg [:)]

hm... håper ikke d[;)]

men skal aldri si aldri... om det blir for mange år i mellom til evt. nestemann, håper jeg på 3... men tror d blir nok med nummer 2[;)]

jeg gleder meg ikke til å evt. bli kvalm, føde, og synes spedbarnstiden ikke var så veldig gøy... laaangt fra det jeg trodde![:-]

elsker å ha en unge som fungerer litt alene også[:-]

Nei, vi er ikke ferdig! Skal snart begynne å lage nr 2 [:)] Men tror ikke det blir flere etter det.

tror jeg alltid kommer til å lure på hva som skjedde med nr3....[&:]  men så lenge K jobber som han gjør så blir d med de to flotte, aktive guttene vi har[:)][:)] Jeg er ikke i form til å ta meg av to unger når jeg er gravid...[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp