Ferdig hos legen for denne gang!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Da var legetimen ferdig, og jeg har kommet meg hjem:) blodprøver fra sist var fine, med unntak av jern som er lavt og lå på 10 -noe som er helt i grenseland. Helsekortet ble fylt ut og blodtrykket ble målt til 100/70, noe som var mye bedre enn sist 65/45!

Så var det å legge seg på benken og ta ul :) herlighet, for en aktivitet i magen ;) vi fikk ikke til å se på hjertet, da lille lå å vifter med armer og turnet rundt ;) var en av de viltreste hun hadde sett på lenge ;) vi tror nå det kun er en, men mulig det var en som skjulte seg bak der. Får vite mer på ul på sykehuset til mandagen :) videre trodde hun jeg var 13 uker på vei, og med termin 1 april, og ikke 12 uker på vei med termin 9 april ;)

Så måtte jeg spørre om sykemelding. Hun anbefalte meg å prøve afipran mot kvalmen, og jeg ble sykemeldt 100% i 14 dager først. Hun sa at for de fleste avtar kvalmen ved 4 mnd, ikke 3, og at kål og rå løk KAN hjelpe :)

WOW to stk? Så du den komme? Blir spennende å høre :) visst du ikke har tatt afipran før... Du kan bli veldig trøtt av den. Men det merker du fort. Skal du på ny ul allerede om en uka da eller?

Excuse me, Damn that autocorrect!

WOW to stk? Så du den komme? Blir spennende å høre :) visst du ikke har tatt afipran før... Du kan bli veldig trøtt av den. Men det merker du fort. Skal du på ny ul allerede om en uka da eller?

Excuse me, Damn that autocorrect!
Legen har mistenkt det siden ul i uke 8... Gøy med lege med ul ;) men jeg tror det bare er en der, to orker jeg ikke helt tanken på nå ;)
Jeg var henvist til tidlig ul,men det ble avslått... Så dagen etter fikk jeg time for oul, og det har nok skjedd en feil der, for den ul er til mandag, og jeg er da bare 13-14 uker på vei ;)

Så morsomt ☺️ Er vel ikke lei deg for å bli satt frem heller vil jeg tro ☺️

Så gøy, men litt nedtur å høre at kvalmen gjerne varer til 4 mnd.. da er det jo over en måned igjen - jeg som håpet på kun en uke :-P

Da er det bare å begynne å spise kål da....nam nam.

Så godt at alt var fint :)

Back
Topp