Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Litt ekstra stressa på grunn av kjemisk forrige måned, men er beroliget igjen nå. Disse testene skaper så mye unødvendig stress altså!de testene er til å bli sprø av. Noen batcher av MS har mye svakere fargestoff, bestilte selv hcg målinger pga det
Men hey, dine stiger veldig fint.. hadde ikke vært stresset i det hele tatt mht stigning nå var jeg deg!![]()
Har et par tester igjen i pakken, pluss en digital som jeg gjerne vil se 3+ på, så jeg tar nok disse i løpet av helgen.
Kvalmen og utslittheten har slått til allerede. Husker ikke at det starta så tidlig sist, men jeg var ikke så flink til å skrive i dagboken da, så kan hende det var likt. Det er ikke så ille enda. Kvalmen blir litt borte akkurat mens jeg spiser og drikker, men ellers er den litt konstant gnagende. Litt uggen hele tiden. Og brystene verker fælt og har allerede vokst en del.
Alt så bra ut, men det er jo såpass tidlig at man ikke ser så mye. Bønna ble målt til 6+6, som var samme jeg hadde beregnet for den dagen, og vi så en fin hjertelyd. Skal til lege og jordmor neste uke, og da bestilles vel offentlig tidlig ultralyd.

Ikke helt i samme situasjon, for oss er det vel klokka som tikker og en mørk historikk som hindrer oss i et siste barn.Lillesøster er nå blitt 5 måneder, og jeg sliter virkelig med tanken på at jeg aldri skal ha en liten baby igjen
De siste månedene har vært ganske tøffe, med salg og kjøp av hus, flytting og oppussing med nyfødt og aktiv 3-åring. Storesøster har også begynt i ny barnehage, så har vært litt med oppstart der også.
Og så hadde jeg jo en ganske tung graviditet, med kvalme, utslitthet, nyrestein og ekstrem svangerskapskløe. Jeg sa klart og tydelig at jeg ikke skulle ha flere barn, at jeg ikke orket å gå gjennom det der igjen. Men nå begynner jeg å glemme hvor ille det var, og jeg føler at hele nyfødtperioden forsvant i et kaos av flytting og oppussing. Jeg savner allerede å ha en liten baby, og jeg savner den magiske følelsen etter fødsel. Jeg har aldri følt meg så rå, så sterk, så fantastisk, som etter fødslene mine. Det er virkelig den beste følelsen.
Nå har jeg fått tilbake mensen, og da må vi jo tenke mer på å være forsiktige hvis vi skulle fått litt alenetid. Ikke at det blir mye av det
Samboer har hele tiden sagt at han bare vil ha to unger, og det har ikke endret seg. Så uansett hva jeg føler så tror jeg ikke jeg får han med på å få en nummer 3. Planen er at han skal sterilisere seg, så han må bare få bestilt seg time til å gjøre det.
Jeg tror egentlig ikke jeg har lyst på et barn til, jeg vil bare ha den babykosen igjen, og den magiske følelsen etter fødsel…
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg må bare få det litt ut![]()