Ferdig ammet

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
Eg ammet min sønn frem til han var sånn ca 16/17 mnd gammel, og nå er han 21 mnd gammel, men nå ammer eg ikke lengre! Men noen ganger kjenner eg det stikker i bryset og noen ganger føles det som eg ha brystspreng. Men hvor lenge tar det før alt vekke i i brysten, eg har noe dråper igjen vist eg klemmer på brystvorta og det linger veldig på de allerførste dråpen som kommer når man begynner å amme. Så eg bare lurte på om dette er normalt og hvor lenge det vare. [&:]

Jeg ammet min sønn til han var litt over 10 mnd, da ville han plutselig ikke ha mer, fra den ene dagen til den andre... han er nå snart 18 mnd, og melken forsvant ikke helt før jeg ble gravid igjen for 14 uker siden...[8|] Frem til da kunne jeg kjenne litt ubehag (ikke akkurat som ved brystspreng, men nesten som når utdrivingsrefleksen kom...?) samt at jeg kunne klemme ut gulhvit melkeliknende væske... så her varte det altså...ca 4 mnd? hoderegning[8D] hehe... vet ikke om dette er normalt, men sånn var det ihvertfall for meg...

Hehe, det er helt vanlig [:)]

Selv hadde jeg spor av råmelk igjen i puppene helt til jeg ble gravid igjen, da var datteren min 2 år og tre måneder, og hadde ikke diet siden hun var 18 mnd gammel!

Har ikke ammet på ca. 1 år, og kunne sikkert fått ut 10 ml enda[;)]

Back
Topp