prinsipessa
Andre møte med forumet
hvor tidlig kan man begynne med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Ferber selv sier 2 år.
Mange sier 8 mnd, men det er feil. Dessuten er det da unger som oftest har sterkest spearasjonsangst. Anbefaler deg å lese deg nøye opp om den først. Den er faktisk mer komplisert enn de fleste praktiserer, og det er endel kriterier som skal på plass før du vet at du kan gjøre det.
ORIGINAL: Fru Riskorn
Ferber selv sier 2 år.
Mange sier 8 mnd, men det er feil. Dessuten er det da unger som oftest har sterkest spearasjonsangst. Anbefaler deg å lese deg nøye opp om den først. Den er faktisk mer komplisert enn de fleste praktiserer, og det er endel kriterier som skal på plass før du vet at du kan gjøre det.
Dette er det mest saklige innlegget jeg har sett deg skrive om Ferber tror jeg. Takk. Det var veldig fint innlegg som jeg kan signere 100% på[:)]
Ferber selv sier 2 år.
Personlig, er jeg sterkt i mot Ferber, da det er skadelig for barnets psyke og forhold til foreldrene. FIns så mange andre, mer skånsomme metoder, som også kan praktiseres tildigere.