Ferber-metoden om natta?

Jeg er ikke for ferber metoden, men hva gjør dere når han gråter og sånt da?

Jeg hadde nok gått inn til ungen, lagt den ned, sagt det er natta, så gått ut igjen, og holdt på sånn.. Kanskje slitsomt, men kanskje det funker etter en stund?

Har du prøvd å lagt ungen i sånn sovepose? Kanskje han ligger roligere da, og ikke våkner? Aner ikke altså, har heldigvis hatt få våkennetter med ungene her..

Oceania skrev:
vi har hatt problemer med både innsovning og oppvåkning om natta.... helt siden han ble født.. vi hadde en periode for ikke så lenge siden hvor jeg trodde jeg skulle bli gal.. han våknet flere ganger på natta og ville ikke sove igjen.. jeg satt der i flere timer uten at det funket.. hvis jeg var der holdt han seg bare våken.. endte opp med at vi gikk inn hvert 20. min for å si at han måtte legge seg ned og sove, var der bare for å ta over dyna og si en kort setning.. det tok 7-8 netter før han ga seg.. han våkner fortsatt, men da går jeg bare inn å tar på dyna og han sover igjen uten noe tull..  
vi har hatt mye oppfølging fra helsest osv pga søvn. 

Hei!

Takk for svar! Akkurat det med at han holder seg våken er greia her også. Men, skreik han når han var våken, eller bare var han våken?

Lov å spørre hvor gammel han var når det gav seg/ble bedre? 

Back
Topp