Fennikel-te

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Noen som har prøvd det? Både drukket selv og gitt barnet?

Veslemor er så urolig i femtiden på morgenen. Vrir seg, griner og promper. Når bør jeg isåfall da gi? På kvelden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg brukte det før, både til meg og mini. Jeg drakk til frokost, mini fikk 2-3 ml 2-3 ganger om dagen før amming. Han hadde god effekt.

Februar-14 mamma <3

Prøv på kvelden siden det er natt som er problemet :)

Februar-14 mamma <3

Eg drakk ca tre koppar om dagen og gav 5ml til Arin på morgoen. Funka det :) Men hugs, godt mulig at du fjertar litt meir ;)

Gutt 24.02.14

Jeg har veldig god erfaring med fennikel-te! lillegutt her hadde en del luft i magen og kunne våkne når han sov og gråte fordi han hadde noen ordentlige fiser på lager! jeg drakk 1 kopp fennikel-te til dagen og merket stor forskjell! var ikke så nøye på når tid på døgnet jeg drakk den, men om problemet er om natten hos dere ville jeg kanskje drukket en kopp en liten stund før den siste ammingen før leggetid :) når lillegutt var mindre ga jeg han 2 ml fennikel-te og det hadde litt av en effekt! stakkars, han prompet og prompet :P så nå denne gangen holdt det for oss at kun jeg drakk :)

god effekt:) flink til å drikke det før, og gav han 2 ml i morgenen.. Da han plagdes mye med magen, virket mye mer fornøyd..

Var ikke noe knøing i femtiden i dag. Men var det påformiddagen. Glemte å gi i kveld

Hun begynte å prompe mye mer etter fennikelte - betyr det at det virker eller gjør det værre?

Det betyr at den funka :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Prøv og drikk minimum to koppar med kamillete og. Her hjalp den blandingen veldig bra på junior :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Back
Topp