Gravid med Gravøren!
Elsker forumet
Har kjøpt fennikel te til lillemann, men hvor mye te skal han få og hvor ofte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende skal høre med helsesøster når vi skal på 8 ukers kontroll. Det er ikke fare for underernæring her vertfall, men feilernæring er jo en annen ting han spiser også når han har magevondt, det blir bedre en stund men så verre. Blir en vond sirkel. Så jeg prøver litt te isteden men 10-30 ml som nevnt over her er jo ikke sååå mye fordelt utover dagen. Når han drikker 60-80 ved måltidene. (Med melk altså )50 ml? Men kan det være bra da? Ungene skal jo ikke ha vann for å, eh, ikke fylle magen? Altså at energiløst vann fortrenger melk, og at de da blir underernært. (Eller forstyrrer det saltbalansen? Jeg husker ikke hvorfor, men essensen var i hvert fall at vi ikke skal gi de vann.) Da vil jeg tro at å gi så mye fenikkelte er ganske skummelt?
Gir du alt på en gang eller fordeler du det?Vi gir 20-30 ml, og har merka stor forskjell!
Blander dere i melken eller gir ren te? Hvor ofte og hvor mye per gang? Vil prøve litt forskjellig før vi vet at det faktisk fungerer i går var han helt rolig, men i dag er det litt mer magevondt igjen!Vi gir 20-30 ml, og har merka stor forskjell!
Gir du alt på en gang eller fordeler du det?
Jeg fordeler det i to måltider, morgen og kveld. Tar ved tre måltider hvis det virker som hun har vondt i magen.Blander dere i melken eller gir ren te? Hvor ofte og hvor mye per gang? Vil prøve litt forskjellig før vi vet at det faktisk fungerer i går var han helt rolig, men i dag er det litt mer magevondt igjen!
Takk for svar så dere gir totalt 20-30 ml per dag som dere fordeler utover dagen? Om det virker som om hun har mye vondt i magen, gir dere da litt ekstra, eller fordeler 30 ml på 3 måltider i stedet for 2? unnskyld for alle spørsmål herJeg fordeler det i to måltider, morgen og kveld. Tar ved tre måltider hvis det virker som hun har vondt i magen.
Vi koker te og tar det i en beholder i kjøleskapet. Blander teen i melka.
Gir totalt 20-30 ml, og så blir det ca ekstra 10 ml hvis det virker som hun har vondt i magenTakk for svar så dere gir totalt 20-30 ml per dag som dere fordeler utover dagen? Om det virker som om hun har mye vondt i magen, gir dere da litt ekstra, eller fordeler 30 ml på 3 måltider i stedet for 2? unnskyld for alle spørsmål her
Tusen takk for svarGir totalt 20-30 ml, og så blir det ca ekstra 10 ml hvis det virker som hun har vondt i magen
Hvor kjøper dere teen? ?