Femdelt egg - erfaringer?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Jeg fikk satt inn er femdelt egg i dag, og blir selvfølgelig litt skeptisk om det er bra eller ikke. Prøver å si til meg selv at de ikke ville satt inn et egg de ikke hadde tro på.

Noen som har positive erfaringer med egg som var femdelt på dag to?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er bra jeg.. Det viktigste er at det deler seg og det har ikke mine gjort så ofte ;-) Da det ble innsetting sist var det firedelt så det var de kjempefornøyd med. De hadde helt sikkert ikke satt inn noe de ikke har tro på. Da er det bedre å ha et avbrutt forsøk så det ikke teller. Om du går offentlig i hvert fall ;-)

Jeg fikk satt inn er femdelt egg i dag, og blir selvfølgelig litt skeptisk om det er bra eller ikke. Prøver å si til meg selv at de ikke ville satt inn et egg de ikke hadde tro på.

Noen som har positive erfaringer med egg som var femdelt på dag to?

Tror jeg hadde er 5delt første icsi runde og nå har jeg ei frisk datter på 3 1/2

Så utrolig godt å lese :) Man er så sårbar disse dagene, og da er det så fint å få litt positive tilbakemeldinger.

Så tusen takk for det ❤️

Jeg hadde ved sist innsett fått inn et egg som var såpass delt at det bare var en litt mørkere klump av celler i midten av egget sykt stilig på skjermen!

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Sist fikk vi satt inn ett 8 delt!!! egg, og mistet i uke 22 av helt andre grunner. Denne gangen er det 4 delt .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Femdelt høres helt supert ut!
På mitt tredje forsøk satt vi inn ett femdelt og ett 12-delt på dag 3, og ble gravid.
Tror ikke man skal henge seg så mye opp i akkurat delingen, men heller hvordan det ser ut ellers (lite fragmentert).
Lykke til :-)

Jeg hadde ved sist innsett fått inn et egg som var såpass delt at det bare var en litt mørkere klump av celler i midten av egget sykt stilig på skjermen!

Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det?

Det ble dessverre negativt forsøk, men det var et egg de benevnte som et superegg haha :P så jeg sier jo mer delt jo bedre (?!)

Det ble dessverre negativt forsøk, men det var et egg de benevnte som et superegg haha :P så jeg sier jo mer delt jo bedre (?!)

Kan jo ikke tenke annet enn at det er et superegg :) Men fikk du se egget under mikroskop? Det høres utrolig morsomt ut :)

Kan jo ikke tenke annet enn at det er et superegg :) Men fikk du se egget under mikroskop? Det høres utrolig morsomt ut :)

Ja fikk se det under mikroskopet :D de sa også at dette i det stadiet kalte de egget for kjøttkake hahaha fordi det lignet :P det var veldig fascinerende å se :) :)

Back
Topp