Femar

minnimus

Forelsket i forumet
Hei! Melder meg inn her jeg :) jeg og min mann har prøvd på nr 2 i 1,5 år nå. Vi har vært til uretdning og sjekket det meste..vi feiler ingenting. Jeg har uregelmessige sykluser så jeg skal starte opp med femar. Det jeg lurer på nå er om det er andre her inne som har prøvd femar? Og har noen blitt gravide med dette?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ser du ikke har fått svar, så dytter litt ;)
Dessverre kan ikke jeg svare deg, for har ikke prøvd det selv. Ønsker deg masse lykke til videre :)

Ser du ikke har fått svar, så dytter litt ;)
Dessverre kan ikke jeg svare deg, for har ikke prøvd det selv. Ønsker deg masse lykke til videre :)
Jeg spurte kanskje på feil forum! De fleste her er vel i gang med mer avansert form for assistert befruktning enn kun hormonstøtte! Håper femar funker for oss :) lykke til videre du også :)

Vet at det er noen her inne som har brukt det, men aner ikke hvem og om de ble gravid.. Har selv ingen erfaring med Femar..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper det virker for dere!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen erfaring med Femar (riktignok prøvde jeg Pergotime i halvannet år sammenhengende uten noe som helst resultat, fikk heller ikke EL av den, så.....), men ville forsøkt å legge ut tråden på "Har prøvd lenge"-forumet, for tipper det kan være flere der inne som har erfaring. Det er nok noen her inne som også har prøvd det skal du se, så vær tålmodig.

Lykke til med Femar! Håper det klaffer for dere snart! :)

Takk for svar :) jeg har googlet litt å lest. Det virker for noen og andre har ikke effekt..så jeg får bare vente og se;)

Back
Topp