Åå tusen takk jeg må bare tørre å håpe!Å kjære vakre Høsteple! Ser du har fått mange fine svar allerede, så vil bare slenge inn GRATULERER og en liten tvitvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå tusen takk jeg må bare tørre å håpe!Å kjære vakre Høsteple! Ser du har fått mange fine svar allerede, så vil bare slenge inn GRATULERER og en liten tvitvi
Veldig trist å høre. Sender en god klemDere er så fine alle sammen tusen takk.
Dessverre har hcg begynt å synke så det ender i abort. Kjempeleit, men forventet. Håper bare det ikke gjør neste innsett for mye utsatt...
Å nei, jeg håpet så veldig for deg. Kjente igjen nicket ditt fra forrige gang når jeg mistet.Dere er så fine alle sammen tusen takk.
Dessverre har hcg begynt å synke så det ender i abort. Kjempeleit, men forventet. Håper bare det ikke gjør neste innsett for mye utsatt...
Fantastisk, takk for at du delerÅååh, nei, nei, nei. Nå ble jeg skikkelig lei meg
Dette begynner å bli en liten stund siden, men jeg hadde faktisk FER/innsett av blasto to ganger i førstkommende syklus, etter tidlig SA hos Medicus. Innsett var i naturlig syklus. Det gikk alltid kjempefort hos Medicus, hadde på det jevne forsøk hver måned når vi gikk der. Veldig fornøyde med alt hos dem.
Vi skulle ha innsett ca 5 mai, pga påskestengt og antatt eggløsning i påskeuka. Jeg har ofte slitt med at syklus bruker tid å komme igang igjen etter abort, så vanskelig å si...men håper på innsett ikke så altfor lenge etter planlagt innsett dette er det verste med alt dette, å ikke vite når eventuelt innsett kan bli fordi jeg ikke vet om eggløsning blir som antatt...Veldig trist å høre. Sender en god klem
Angående hvor lenge man må vente etter abort så kan jeg ikke svare for Medicus, men på min klinikk (Rikshospitalet) har jeg fått beskjed om att det skal gå en vanlig syklus mellom abort og forsøk. Da kan man altså starte på andre syklus etter aborten.
Når er det dere har planlagt innsett?
Så leitDet kan kanskje være neste spm fra meg da noen som vet medicus sin policy for neste innsett etter en abort? Jeg begynner sikkert snart å blø, så det er rett over grensen til kjemisk bare.
Kan du evt be om styrt syklus? Ikke at jeg har peiling på ivfVi skulle ha innsett ca 5 mai, pga påskestengt og antatt eggløsning i påskeuka. Jeg har ofte slitt med at syklus bruker tid å komme igang igjen etter abort, så vanskelig å si...men håper på innsett ikke så altfor lenge etter planlagt innsett dette er det verste med alt dette, å ikke vite når eventuelt innsett kan bli fordi jeg ikke vet om eggløsning blir som antatt...
Fyfader så urettferdig det her skal være! Jeg er så lei meg på dine vegne, men da krysser vi alt som krysses kan for at det snart blir et innsett fra Medicus <3Dere er så fine alle sammen tusen takk.
Åh kjære Høsteple, så leit Føler så med deg. Dette gamet er så tøft altså, utrolig urettferdig. Krysser fingrene for at du kommer raskt igang igjen og masse lykke til videreDere er så fine alle sammen tusen takk.
Kjære, så urettferdigDere er så fine alle sammen tusen takk.
Krysser fingrene for at kroppen kommer i rute fort!Vi skulle ha innsett ca 5 mai, pga påskestengt og antatt eggløsning i påskeuka. Jeg har ofte slitt med at syklus bruker tid å komme igang igjen etter abort, så vanskelig å si...men håper på innsett ikke så altfor lenge etter planlagt innsett dette er det verste med alt dette, å ikke vite når eventuelt innsett kan bli fordi jeg ikke vet om eggløsning blir som antatt...