Femar/letrozol når man er gravid

Å, kjære Høsteple! Har du sett for en fin test!! NÅ, skal det skje. Jeg håper, heier, hopper bukker og neier! ❤️

Gratulerer så mye Høsteple :Heartred dette er jo fantastisk. Så synd at det ble litt stress rundt medisiner og donor, krysser alt for din lille hjemmelaga spire. Er jo egentlig det vi alle ønsker oss :love017 Da sees vi vel i November 2023 - gruppa?

Det kan kanskje være neste spm fra meg da :smiley-angelic001 noen som vet medicus sin policy for neste innsett etter en abort? Jeg begynner sikkert snart å blø, så det er rett over grensen til kjemisk bare.

Dere er så fine alle sammen ❤️ tusen takk.

Dessverre har hcg begynt å synke så det ender i abort. Kjempeleit, men forventet. Håper bare det ikke gjør neste innsett for mye utsatt...
Veldig trist å høre. Sender en god klem ❤️

Angående hvor lenge man må vente etter abort så kan jeg ikke svare for Medicus, men på min klinikk (Rikshospitalet) har jeg fått beskjed om att det skal gå en vanlig syklus mellom abort og forsøk. Da kan man altså starte på andre syklus etter aborten.

Når er det dere har planlagt innsett?

Dessverre har hcg begynt å synke så det ender i abort. Kjempeleit, men forventet. Håper bare det ikke gjør neste innsett for mye utsatt...
Å nei, jeg håpet så veldig for deg. Kjente igjen nicket ditt fra forrige gang når jeg mistet. :sorry:
Håper så inderlig det klaffer for deg!

Åååh, nei, nei, nei. Nå ble jeg skikkelig lei meg :(❤️

Dette begynner å bli en liten stund siden, men jeg hadde faktisk FER/innsett av blasto to ganger i førstkommende syklus, etter tidlig SA hos Medicus. Innsett var i naturlig syklus. Det gikk alltid kjempefort hos Medicus, hadde på det jevne forsøk hver måned når vi gikk der. Veldig fornøyde med alt hos dem.

Åååh, nei, nei, nei. Nå ble jeg skikkelig lei meg :(❤️

Dette begynner å bli en liten stund siden, men jeg hadde faktisk FER/innsett av blasto to ganger i førstkommende syklus, etter tidlig SA hos Medicus. Innsett var i naturlig syklus. Det gikk alltid kjempefort hos Medicus, hadde på det jevne forsøk hver måned når vi gikk der. Veldig fornøyde med alt hos dem.
Fantastisk, takk for at du deler :)

Veldig trist å høre. Sender en god klem ❤️

Angående hvor lenge man må vente etter abort så kan jeg ikke svare for Medicus, men på min klinikk (Rikshospitalet) har jeg fått beskjed om att det skal gå en vanlig syklus mellom abort og forsøk. Da kan man altså starte på andre syklus etter aborten.

Når er det dere har planlagt innsett?
Vi skulle ha innsett ca 5 mai, pga påskestengt og antatt eggløsning i påskeuka. Jeg har ofte slitt med at syklus bruker tid å komme igang igjen etter abort, så vanskelig å si...men håper på innsett ikke så altfor lenge etter planlagt innsett :) dette er det verste med alt dette, å ikke vite når eventuelt innsett kan bli fordi jeg ikke vet om eggløsning blir som antatt...

Det kan kanskje være neste spm fra meg da :smiley-angelic001 noen som vet medicus sin policy for neste innsett etter en abort? Jeg begynner sikkert snart å blø, så det er rett over grensen til kjemisk bare.
Så leit :(

Gikk gjennom abort i helgen, MA. Medicus sa vi kunne begynne på første menstruasjon når abortblødningen er over :)

Vi skulle ha innsett ca 5 mai, pga påskestengt og antatt eggløsning i påskeuka. Jeg har ofte slitt med at syklus bruker tid å komme igang igjen etter abort, så vanskelig å si...men håper på innsett ikke så altfor lenge etter planlagt innsett :) dette er det verste med alt dette, å ikke vite når eventuelt innsett kan bli fordi jeg ikke vet om eggløsning blir som antatt...
Kan du evt be om styrt syklus? Ikke at jeg har peiling på ivf

Fyfader så urettferdig det her skal være! Jeg er så lei meg på dine vegne, men da krysser vi alt som krysses kan for at det snart blir et innsett fra Medicus <3

Åh kjære Høsteple, så leit :Heartred Føler så med deg. Dette gamet er så tøft altså, utrolig urettferdig. Krysser fingrene for at du kommer raskt igang igjen og masse lykke til videre :)

Kjære, så urettferdig :Heartbigred

Krysser fingrene for at kroppen kommer i rute fort!

Kjenner den frustrasjonen med å ikke vite når ting vil skje... Her har planene blitt satt på vent pga ny exu :meh:

Back
Topp