Fem tilfeldige ting om deg:)

Så gøy å lese :-) må nesten prøve selv da.

1. Jeg er ganske rolig og sjenert. Blitt mye bedre med årene, heldigvis :-)
2. Har vært drillpike og spilt i korps siden jeg var 4år. Har en drillfamilie :-D
3. Har det siste året blitt veldig glad i å hekle.
4. Elsker å danse Zumba ;-)
5. Vært litt frem og tilbake med utdanning, prøvd litt forskjellig. Men har nå funnet ut at jeg skal ta barne og ungdomsarbeider etter permisjon :-) jobbet i barnehage i flere år :)

1. Jeg håper mest på en gutt, siden vi har to jenter fra før. (Men blir jo glad uansett)

2. Jeg drømmer om og bli en skikkelig flink og bra frisør/Stylist!

3. Veldig redd for at den drømmen aldri kommer i oppfyllelse uansett hvor hardt jeg jobber for det, fordi jeg er så utbrent og kansje har fått ME.

4. Jeg har vært sammen med min kjære siden jeg var 15år. <3

5. Og jeg elsker svigerfars Svinestek med brun saus og poteter ++ :D Mmm :D

Dette var en veldig artig tråd. Slenger meg på jeg og :)

1: Har 4 barn. gutt 1998, gutt 2007, jente 2009 og gutt 2011. Må innrømme at jeg håper på ei lita pie denne gangen...

2: Største gutten min på 14 ble tatt ifra meg da han var 1,5 og plassert i fosterhjem. Går ikke en dag uten at jeg ønsker han hjem igjen. Og har blitt med dette fryktelig redd for å gjøre noen form av feil i oppdragelse på de andre. Og "syr puter" under rompene deres for jeg er så redd for at noe skal skje de, og har nå blitt alt for overbeskyttende mot de 3 som bor hjem :( Jobber med dette... .Er en evig beskymrer. Og tenker til tider alt for mye på hva som kan gå galt..

3: Har aldri vert skolesmart, så har ingen utdannelse, men har med årene funnet ut at jeg er veldig flink til å lære, og kan veldig mye om mange forskjellige ting, og det medførte i at jeg ble dagligleder på jobben min etter veldig kort tid. Og er veldig stolt av det :) Spesielt ettersom de i min familie ikke mente jeg dugde til noe....

4: Har vert i lag med kjæresten i 3 år.

5: Synes det er til tider litt vanskelig å finne nok tid til å være mor, kjæreste, venninde og meg selv i samme uke.

1. Jeg har drevet med hest fra jeg var 6 år. Sluttet for noen år siden og savner det enormt.
2. Er redd for slanger.
3. Jeg elsker å bake og det å pynte kakene med alt mulig dill.
4. Vi var på bryllupsreise på Maldivene..og det var fantastisk!
5. Gleder meg veldig til å bli mamma, men synes det har vært en ekstrem tung tid med kvalme.

1. Jeg er veldig engasjert, før jeg ble gravid igjen nå hadde jeg 11 tillitsverv, men sa i fra meg de fleste i november:-)
2. Jeg har aldri vært spesielt glad i barn, og så ikke for meg å få familie før jeg møtte samboeren min.
3. Jeg elsker å reise:-)
4. Med tanke på hvordan jeg var som tenåring så skremmer det meg å få ei jente :-p
5. Det var jeg som sjekka opp samboeren :-)

Back
Topp