Fem tilfeldige ting om deg:)

Bruker52cb

Attpåklatt
Bare en liten skravletråd:) Fem ting du har lyst til å fortelle, fem hemmeligheter, fem hva som helst:) Jeg begynner:

1: Jeg synes godt det kan bli en gutt, ettersom vi har to jenter og dette absolutt ikke var planlagt. Da kan det i det minste bli en gutt - men det kommer jeg ALDRI til å si høyt. Jeg skal bli like glad i den som kommer uansett.
2: Jeg har vinterferie!
3: Jeg har spist lavkarbo i 4 år.
4: Jeg har termin på bryllupsdagen vår
5: Jeg har tidligere utgitt en bok som solgte 7000 eksemplarer.

Og her dømmer vi ingen, eller hva? ;)

Oi, så spennende med en forfatter her ;)

1. Har flyttet til gården til forloveden min. Han er odelsgutt.
2. Elsker Disney klassikere. Gleder meg til å se filmene med knøttet ;)
3. Spent på hvordan hunden min skal takle en baby i huset.
4. Gru/gleder meg til å bli mor for første gang
5. Har en forlovede som snart skal utgi sitt første spill på AppStore.

Wow dette er spennende :)

1: Jeg bor sammen med min kjære og vi flyttet i nytt hus i oktober 11. Er etter gammeltanta hannes.
2 Hele svigerfamilien har tatt godt i mot snuppa selv om hun "bare" er bonusbarnebarn :)
3: Bryllupet vårt i juli er utsatt,
4: Blir spennende å se hvor mange små som skjuler seg i magehuset :)
5: Har vørt sammen med min kjære i 2 år og 3 måneder og forlovet i 1 år :)

1. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i barn. Elsker selvsagt jentungen og spiren, men andres barn har jeg litt problemer med...
2. Jeg er konstant sliten, og legene får ikke bestemt seg for om jeg er utbrent, eller om det kan være ME
3. Jeg er redd for ganske mye, f.eks så må mannen min må stå på utsiden av utedoen når jeg skal på do på hytta (etter at det har blitt mørkt altså)
4. Jeg ønsker meg et småbruk med dyr og grønnsakshage
5. Jeg kan være ganske lat, selv om jeg elsker å være ute på tur i skog og mark.

Spennende tråd :D
1. Har tatt over huset som jeg vokste opp i for pappa døde i 2006, og mamma fant en annen mann noen år etter..
2. Har vært sammen med gubben i over ni år:)
3. Elsker å kjøre traktor!
4. Hest er best ;) (Har eid egen hest i åtte år snart!)
5. Skulle vært litt mer opptatt av sminke/hår/klær.. Men synes det er vanskelig :/

1: Skal studere bilmekanikk etter at jeg har fått vesle nurket :) Den store drømmen er å starte verksted for meg selv :D
2: Har ikke vært sammen med barnefar i mer enn 3mnd ;) Lite uhell på fylla, men er hærlig å være så nyforelska i kjæresten å samtidig vente en liten en <3
3: Konkurrerer i dB drag :D (Høyest basstrykk i bil) Vunnet alle jeg har vært med på, bortsett fra en 2 plass.
4: Fikk diagnosen bipolar lidelse i sommer. Men med riktige medisiner har jeg stabilisert humøret, og ser kun med glede på det å skal bli mor :D
5: Selv om jeg trives kjempegodt på østlandet, så er drømmen å en dag flytte tilbake til nord norge :p Savner den fine naturen og klimaet som er der oppe :)

Morsom tråd :)
1. Jeg er attpåklatt så det holder, 20 og 21 år mellom mine søster og meg.
2. Jeg var tante da jeg ble født og min niese er det nærmeste jeg kommer en jevnaldrene søster.
3. Jeg og min kjære flyttet inn i huset til mamma og pappa dagen etter termin med eldstemann (han kom 10 dager over) og vi kjøpte det 1. april i fjor.
4. Jeg legger utrolig mange planer, men er ikke like god på å få gjennomført dem.
5. Men når jeg brenner for noe, når jeg målene mine om det så tar aldri så lang tid ;)

Morsomt med en slik tråd :)

1. Jeg har 2 gutter og klarer ikke å akseptere at det kan bli jente selv om jeg innest inne har lyst på jente, kanskje fordi jeg er vant med gutter og itillegg er jeg en veldig beskyttende mor. Ikke misforstå meg, kommer selvfølgelig til å være like glad for hva det blir :)

2. Kan ikke tro at jeg og familien min klarte å overlevde skyting da vi prøvde å krysse grensene til hjemmelandet. Landesstyrker truet alltid med å drepe alle som prøvde å flykte ut av landet.

3. Jeg er reisesyk og kan når som helst finne på å reise;)

4. Jeg liker ikke at folk klager mye. Det er jo helt naturlig at man forteller om det som plager, men når man gjør det hvergang så blir jeg bare lei av det.

5. Gleder meg til sommeren for da skal jeg føde :D:D

1) Jeg er panisk for alt som har med økonomi å gjøre og er skikkelig gniten...litt slitsomt med en mann som er økonom og som elsker å investere i millionprosjekter...
2) jeg blir superraskt engasjert i nye ting, henger meg på nye trender (spes teknologiske eller pedagogiske) og tar på meg alt for mye fordi jeg elsker utfordringer og det å prøve nye ting.
3) jeg har et veldig talende kroppsspråk og skjuler lite. Folk rundt meg vet alltid om jeg er sur eller glad eller bekymret eller engasjert:> er sjelden likeglad:-)
4) jeg er slik som kan alt, men er ikke ekspert i noe. Tror ikke det er noe jeg ikke kan bli over gjennomsnittet flink til, annet enn kanskje ballspill, men tror ikke det er en ting jeg kunne klart å bli verdensmester i ;-)
5) jeg er litt stolt av at en petit jeg skrev på universitetet ble trykket i et fagforum- og ble brukt som eksamenstekst i videregående, hvor elevene mine måtte sammenligne min tekst med Lars saabye Christensen;-)

Så gøy å lese!

1. Jeg har jobbet på et barnehjem i Bangkok (praksis på barnevernutdanninga)

2. Jeg er veldig var på stemninger og takler dårlig at folk jeg ikke kjenner en gang krangler. Liker heller ikke drittslenging og baksnakking

3. Jeg elsker dans, musikk og teater :)

4. Jeg holder på med trenerutdanning (saltrening dans fuego)

5. Har to gutter og er temmelig sikker på at dette er gutt nr. 3. Noe av meg overbeviser meg selv om det, så jeg ikke skal bli skuffet på ultralyden... ;)

Så mye moro at jeg må kaste meg med.

1. Håper på en jente nå, har gutt på 1,5 år. Føler det på en måte er litt slemt å si jeg ønsker meg en jente, når det største ønsket er at barnet er velskapt og holder seg i magen til etter uke 36.
2. Kjente ikke umiddelbart den store mors-lykken med førstemann. Det gikk opp for meg etter 6. Ukerskontrollen, og kjærligheten til han er bare blitt større og større etterhvert som dagene går.
3. Legger alt for mange planer, og gjerne store. Mannen har etterhvert lært seg at jeg må jekkes ned når jeg begynner å bygge "luftslottene" mine.
4. Håper denne gruppa blir like sammensveiset og fin som Julijentene 2011 er, får masse godt sv den selv om jeg ikke er så aktiv der. Ønsker å være mer aktiv med dere.
5. Bor på øvre Romerike.

:)
1. Jeg er utdannet helsefagarbeider, ønsket å studere videre men det ble lagt på hylla siden jeg ventet guttungen. Nå er det ikke så nøye lengre, trives på arbeidsplassen(selv om jeg ikke er mer enn tilkallingsvakt)
2. Jeg blir veldig glad om det er ei jente men føler det er en lillebror:) mest praktisk med tanke på klærne vi har fra storebror:), bare barnet er friskt:).
3. Er spent på å bli tobarnsmor!
4. Har lyst til å sparke mannen ut av huse å ut i arbeid.
5. Elsker familien min, og vennene mine <3

:) Dette er morsomt:

1. Er fra midt-østen og utdannet som data enginør.
2. Er mamma til 2 fra tidelig ekteskap, gift med norsk man nå :-). Veldig spent på hvordan vårt 1st baby skal ser ut :-)
3. Liker hunder og katter med tør ikke ta på dem :-(
4. Ønsker at mamma min kommer på besøk til norge til sommer :-)
5. Elsker å danse :-)

1. Studerer siste halve året på førskolelinjen ved UIS (småbarnsped)
2. Syns det å bo sammen med en med en datter fra før av er mye vanskeligere enn jeg har forestilt meg.
3. Prater aaalt for mye om graviditeten med mine "ikkegravide" venner.
4. Gått ned 25 kg på under 1 år ved å kutte ut godteri og begynte å danse zumba 2-3 ganger i uken.
5. Misliker sterkt når folk sier de "forstår" ting de ikke har vert igjennom selv!

random :p hehe

1. Må innrømme at nå har jeg så jentefølelse at jeg kommer til å bli skuffet en liten stund hvis det viser seg å være en gutt på ultralyd....! (Dårlig samvittighet, men ønsker meg veldig en av hver!!)
2. Både jeg og mannen spiller i korps!
3. Mammaen min på 56 har fått altzheimer, det er vondt å miste henne så gradvis....
4. Jeg kan finne på å spise makrell i tomat med jorsbærsyltetøy på brødskiva(gjort det siden jeg var liten)...
5. Jeg er egentlig ganske mørkeredd!!

Så bra tråd :) gleder meg over å lære dere å kjenne ;)

1. Jobber som flyvertinne. Men går hjemme etter en nerveskade jeg fikk i foten under en operasjon sist sommer. Og må være hjemme til neste sommer når vi ser hvordan skaden blir.

2. Har rydde og vaskemani. Må ha det pent og rent 24/7 ellers blir jeg gal:p

3. Elsker å reise og være spontan

4. Har en jente på 3,5 og en gutt på 2,5 og har veldig jentefølelse på lille i magen.

5. Spent på hvordan valpen i huset som er ekstremt mammadalt tar det når det kommer en liten en til i hus.

1.jeg har to gutter på 3 og 4 år, har vert sammen med samboeren min i 6 år, men hadde ein liten pause på 2 mnd. Ble sammen igjen og ble gravid noen uker etter:) et ekte kjærlighetsbarn <3

2. Jeg jobber i barnehage som personlig assistent for en gutt som er multifunksjonshemmet. Elsker jobben min !

3. Jeg mista pappaen min da heg var 17 år. Han døde av kreft, og jeg savner han hver dag<3

4. Jeg har som regel et rotete hus:p

5. Jeg har en fantastisk og støttende familie som jeg aldri hadde klart meg uten ! Kan ikke si det samme om min svigerfamilie.. :-/

1. Har vært sammen med mannen i over 12 år.
2. Vi har alltid snakket om å få tre barn, men i nov i fjor innså vi at vi var fornøyd og utrolig sliten og bestemte oss for at to var nok. (Samme mnd hadde jeg omgangsyken og litt under to mnd fant jeg ut at jeg venta nr tre,på pilla
:smiley-ashamed008 )
3: Ønsker virkelig at det er en jente, ikke fordi vi ikke vil ha gutt,men vi har alt i klær og utstyr etter storesøster så økonomisk så er det en stor fordel.
4. Kjenner jeg blir flau når storesøster springer rundt i bhg og på butikken og forteller alle at mamma har baby i magen.
5. Liker ikke å være midtpunkt helst stå litt i bakgrunnen.

Gøy!

1: Jeg er livredd veps og maur.

2. Har bygd hus fra grunnen med sambo, og er blant annet blitt rimelig god til å lage sement.

3: Jeg er nok mer redd enn gjennomsnittet med å få et sykt barn. Ikke nedlatende mot noen, er bare en frykt jeg har.

4: Jeg elsker animasjonsfilmer type Disney og Pixar.

5: Jeg koser meg uendelig mye med knøttet i magen. Er ikke store kulen enda, men jeg synes dette er kjempestas og spennende (er 1.gangs).

1: jeg er fremdels som ei lita jente - jeg ELSKER rosa :p har vært eier av en ROSA golf vr6 ;) (savner den ja!:))

2: jeg har tre barn (snart 4) en på 7år, en på snart 6år og ei på 4år som gleder seg mye til lille babyen kommer i august ❤ :)

3: jeg har vært hjemme med alle barna mine til de har vært over 3år :) og er super glad for at jeg har hatt muligheten til det :)
(vært hjemme i over 6år :))

4: jeg kan ikke gå i høy hælte sko!
Ser ut som en tulling som skal lære seg å gå :p godt jeg er 171 cm på sokkelesten :p

5: jeg er "akkurat" ferdig med industrirørlegger kurs & eksamen,var egentlig klar for å søke lærling plass og begynne å jobbe igjen.Men det får heller vente litt ;)

Back
Topp