***Felles skravletråd vinteren 2017***

Kjedelig at du føler det sånn :(
Håper du finner lysten og gnisten tilbake igjen!



Veldig bra! :)



Ikke verst! :)
Kjipt å få tilbake tanta kanskje, eller føles det greit etter så lang tid?
Haha, dritkjipt faktisk [emoji14] men har jo vært snart 1 1/2 år uten, så bør vel kanskje være ok? Hehe
 
Haha, dritkjipt faktisk [emoji14] men har jo vært snart 1 1/2 år uten, så bør vel kanskje være ok? Hehe

Det skulle gjerne vært meg kjenner jeg, men her kommer old faithful (eller var det hateful) hver fjerde uke :shifty:
 
Det skulle gjerne vært meg kjenner jeg, men her kommer old faithful (eller var det hateful) hver fjerde uke :shifty:
Ser den! Den er noe dritt. Synd jeg har sjokoladestopp [emoji14]
 
Haha, dritkjipt faktisk [emoji14] men har jo vært snart 1 1/2 år uten, så bør vel kanskje være ok? Hehe
Det er jo ikke kjekt likevel. Med mindre man har tenkt å prøve på en til.

Jeg har ikke fått den før etter over 1,5 år med de andre to. Så håper den holder seg unna en stund enda. Men yngstemor er 14 mnd nå så den kommer nok etterhvert. Jeg planlegger å få satt inn en hormonspiral så blir den kanskje ikke så plagsom
Vi skal jo ikke ha flere barn
 
Men ikke så mange som har oppdatert i felles vekttråd i dag, det må alle huske i løpet av de neste seks timene da!
 
Det er jo ikke kjekt likevel. Med mindre man har tenkt å prøve på en til.

Jeg har ikke fått den før etter over 1,5 år med de andre to. Så håper den holder seg unna en stund enda. Men yngstemor er 14 mnd nå så den kommer nok etterhvert. Jeg planlegger å få satt inn en hormonspiral så blir den kanskje ikke så plagsom
Vi skal jo ikke ha flere barn
Rakk ikke å bli 8mnd hun her da før den kom [emoji14] men har jo aldri fullammet heller, så burde kanskje forvente det?
 
Rakk ikke å bli 8mnd hun her da før den kom [emoji14] men har jo aldri fullammet heller, så burde kanskje forvente det?
Mulig, men det er individuelt også. Noen får den jo et par mnd etter fødsel selv om de ammer. Jeg altså over 1,5 år etter. Ammer jo, men fullammet aldri mer enn 6 mnd. Dog ammet jeg lenger enn jeg var uten mens da
 
Bare 4 som har levert...
 
Stillheten råder....
 
Litt opp og litt ned. Vekta har definitivt trend nedover. Selv om jeg i dag er bittelitt tyngre enn sist fredag. Sånn siden jeg veier nesten hver dag ser jeg jo det. Men ser også en fin trend.

Og skal ikke så innmari mye lenger ned. Så tenker ikke så mye på vekta for tiden egentlig (veier av vane da. Skal sikkert begrense det etterhvert)

Det er mars. Går mot vår. Dog først varslet en kuldeperiode igjen. Dagene går. Mye som skjer.

Med deg da?
 
Last edited:
Ja rimelig stille om dagen ja :p

Jeg har ikke helt funnet tilbake trening-/mosjonsgnisten etter sykdomsperioden, ei heller de gode matvanene...
Men ser ikke ut som vekta har tatt så stor skade av det for jeg ligger å vaker på +/- vekta fra forrige uke, så tenker at om jeg tar meg sammen i dag og i morgen så kanskje det blir greie tall ;)
 
Går bra med meg! Trener 5/7 dager i uken, og teller kalorier :) så nå er vel mensen snart over og, så da er det håp for fredag altså!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Går bra med meg! Trener 5/7 dager i uken, og teller kalorier :) så nå er vel mensen snart over og, så da er det håp for fredag altså!

Så flink du er til å holde koken!
Hvor henter du motivasjonen fra?
 
Så flink du er til å holde koken!
Hvor henter du motivasjonen fra?
# bryllupskroppen
Haha! Gifter meg til sommeren [emoji14] så nå SKAL jeg. Ingen bør eller vil eller kanskje. Nå skal jeg ned i vekt!
 
  • Liker
Reactions: EJ
# bryllupskroppen
Haha! Gifter meg til sommeren [emoji14] så nå SKAL jeg. Ingen bør eller vil eller kanskje. Nå skal jeg ned i vekt!

I det tempo du kjører blir du nok råflott i kjolen til sommeren ;)
 
God fredagsmorgen.

Tid for vekt. Håper alle husker det i dag.
 
God morgen!

Jeg kan ikke tro ukens resultat. Måtte på vekta flere ganger! Skjønner mensen spiller inn, men det var jo over all forventning :O
 
Godt jobba Makko!
Her var det pittelitt ned som jeg har blitt vant med.
Fornøyd med kurven over tid da :)
 
Back
Topp