MariaR83
Gift med forumet
For at dette ikke skal drøye ut i evigheter så setter vi "påmeldingsfrist" til de som vil feire 1 års dagen sin til fredag 21/01-10 [:)] Send PM til meg [:)]
--------------------------------------------------
Thomas (vannmann), Jonah (Delirious), Simen Andre (mamma t simen andre), Lucas (MariaR83) Ida Marie (fru_vann123), Vilde (Nefertiti) og Celine (Blondie83) skal feire 1. års dagene sine sammen i en barnehage (sender PM med hvilken barnehage) her i byn søndag 20. mars. [:)]
Hvis det er flere som har lyst å være med å feire 1 års dagen sin denne dagen så send enten meg eller vannmann en PM så vi kan legge dere til i facebook gruppen og planlegge bursdagsfesten! [:)][:)]
Presisering: invitasjoner til alle dere andre blir sendt ut litt senere [:)]
Vi er maaange med 1 års jubilanter så kan være greit å samkjøre noen av de iallefall [:D]
------------------
TIL INFO: Vi hadde tenkt at det blir bursdagstreff for BV-barna + mor og evt far og søsken så klart. De som feirer dagen sin i bursdagsselskapet får så klart lov til å invitere barn utenfor BV også [:)]
Familiebesøket blir altså en annen dag ;)
-------------------
Lager en egen facebook gruppe for mer info om bursdagsfesten! Der blir også ønskelister lagt ut [:)]
KOM BLI MED!! 
--------------------------------------------------
Thomas (vannmann), Jonah (Delirious), Simen Andre (mamma t simen andre), Lucas (MariaR83) Ida Marie (fru_vann123), Vilde (Nefertiti) og Celine (Blondie83) skal feire 1. års dagene sine sammen i en barnehage (sender PM med hvilken barnehage) her i byn søndag 20. mars. [:)]
Hvis det er flere som har lyst å være med å feire 1 års dagen sin denne dagen så send enten meg eller vannmann en PM så vi kan legge dere til i facebook gruppen og planlegge bursdagsfesten! [:)][:)]
Presisering: invitasjoner til alle dere andre blir sendt ut litt senere [:)]
Vi er maaange med 1 års jubilanter så kan være greit å samkjøre noen av de iallefall [:D]
------------------TIL INFO: Vi hadde tenkt at det blir bursdagstreff for BV-barna + mor og evt far og søsken så klart. De som feirer dagen sin i bursdagsselskapet får så klart lov til å invitere barn utenfor BV også [:)]
Familiebesøket blir altså en annen dag ;)
-------------------Lager en egen facebook gruppe for mer info om bursdagsfesten! Der blir også ønskelister lagt ut [:)]
KOM BLI MED!! 

Høres veldig kjekt ut!