Felles bursdagsfeiring i Bergen 20. mars *påmeldingsfrist fredag 21/01*

MariaR83

Gift med forumet
For at dette ikke skal drøye ut i evigheter så setter vi "påmeldingsfrist" til de som vil feire 1 års dagen sin til fredag 21/01-10 [:)] Send PM til meg [:)]

--------------------------------------------------

Thomas (vannmann), Jonah (Delirious), Simen Andre (mamma t simen andre), Lucas (MariaR83) Ida Marie (fru_vann123), Vilde (Nefertiti) og Celine (Blondie83) skal feire 1. års dagene sine sammen i en barnehage (sender PM med hvilken barnehage) her i byn søndag 20. mars. [:)]

Hvis det er flere som har lyst å være med å feire 1 års dagen sin denne dagen så send enten meg eller vannmann en PM så vi kan legge dere til i facebook gruppen og planlegge bursdagsfesten! [:)][:)] 

Presisering: invitasjoner til alle dere andre blir sendt ut litt senere [:)]

Vi er maaange med 1 års jubilanter så kan være greit å samkjøre noen av de iallefall [:D]

------------------

TIL INFO: Vi hadde tenkt at det blir bursdagstreff for BV-barna + mor og evt far og søsken så klart. De som feirer dagen sin i bursdagsselskapet får så klart lov til å invitere barn utenfor BV også [:)]

Familiebesøket blir altså en annen dag ;)

-------------------

Lager en egen facebook gruppe for mer info om bursdagsfesten! Der blir også ønskelister lagt ut [:)]

KOM BLI MED!!

Så kjekt - vi vil gjerne komme [:D]
Men har lyst å ha eget besøk for Amanda siden det er 1 mnd tidligere.

ORIGINAL: Lovee

Så kjekt - vi vil gjerne komme [:D]
Men har lyst å ha eget besøk for Amanda siden det er 1 mnd tidligere.

Dere blir så klart invitert (har ikke kommet så langt ennå og fått ut invitasjoner) [;)]

Ja det forstår jeg veeeldig godt! Tenkte de som har bursdag i samme uken - uken før/etter om det er noen som vil være med på felles feiring [:)] Vi er ganske mange den uken Thomas og Lucas har bursdag (6 stk så vidt jeg vet til nå) [;)]

Synes det er en super ide jeg - er nok ikke alle som har mulighet/lyst til å invitere så mange hjem. Itillegg slipper man å "velge" hvem man skal gå til hvis det kræsjer [;)] Blir kjempe kjekt [:D]

Blir mange bursdagsgaver framover og [;)]

I'm in! [:D]

Kan jeg få PM med hvor det er? [:)]

ORIGINAL: Delirious

I'm in! [:D]

Kan jeg få PM med hvor det er? [:)]

Sendt [:)]

ORIGINAL: Linnhost

Så kosli! [:D][:D][:D][:D]
Vi vil uansett komme, meen hvordan feiring har dere tenkt? Elsker bursdager!

Kjempe koselig at dere vil komme [:)]

Vi har ikke planlagt så veldig mye ennå, men det blir vel litt som vanlig bursdagsfeiring med gaver til bursdagsbarna, bursdagskake med 1 lys, litt mat og kaker så klart på oss voksne (vi har jo blitt godt vandt med god mat og kaker på treff [;)]) Ungene er jo ikke så store ennå så de skjønner nok ikke så mye mer enn at de kan leke sammen og få herje litt rundt i barnehagen, kanskje få smake på litt barnevennlig kake. Ser for meg pent tøy, bursdagshatter, dekke et fint bord med et eller annet bursdagstema osv må jo gjøre stas på disse små som fyller 1 år [:)]

Vi vil veldig gjerne være med på feiringen! Live sin dag er jo så mye senere at den feirer vi nok da. Men vi vil jo likevel leke med dere!

Men da trenger jeg en PM fra mammaene om hva gutta ønsker seg!

ORIGINAL: ~Nefertiti~

Lillemor vil også feire bursdag med kjekkasene Høres veldig kjekt ut!

Sendt deg PM [:)]

ORIGINAL: Guldehinn

Vi vil veldig gjerne være med på feiringen! Live sin dag er jo så mye senere at den feirer vi nok da. Men vi vil jo likevel leke med dere!

Men da trenger jeg en PM fra mammaene om hva gutta ønsker seg!

Hurra! [:D] sender invitasjon til Facebook gruppen når vi har planlagt litt mer, der vil det også komme opp ønskeliste [:)]

Vi blir og med å leker! [:D] skal høre om sambo om vi kan ta feiringen til lukas der og, er jo tross alt ikke såååå langt unna dagen hans[;)]

men uasnett om vi selv feirer eller ikke, så blir vi med og feirer [:D]

Iselinn har jo bursdag 1 dag og 1 måned før, hehe, men jeg ser ikke for meg å ha masse folk i denne leiligheten...
Vist vi skal feire dagen noe mer enn bare et lite familiebesøk så hadde det vært kjempe koselig å gjort det sammen en hel gjeng.
Får tenke litt på det, men send meg gjerne info. [:D]

Men vist vi blir mangen som skal feire og alle skal kjøpe gave til alle så blir det vel litt vel dyrt, eller??? [8|]

ORIGINAL: Liquid84

Iselinn har jo bursdag 1 dag og 1 måned før, hehe, men jeg ser ikke for meg å ha masse folk i denne leiligheten...
Vist vi skal feire dagen noe mer enn bare et lite familiebesøk så hadde det vært kjempe koselig å gjort det sammen en hel gjeng.

Men vist vi blir mangen som skal feire og alle skal kjøpe gave til alle så blir
det vel litt vel dyrt, eller??? [8|]

Det blir nok en del gaver ja, men jeg synes de som arrangerer selskap skal få gave (koster jo en del å ha selskap også). Men vi kunne jo blitt enige om en ca pris? Eller er det helt på tryne forslag? [8|][:)]

Det blir nok en del gaver ja, men jeg synes de som arrangerer selskap skal få gave (koster jo en del å ha selskap også). Men vi kunne jo blitt enige om en ca pris? Eller er det helt på tryne forslag? [8|][:)]

Jeg er helt enig med deg Lovee! Vi kan godt bli enige om en ca pris, syns det var en god ide! [:)]

Enig! [:D]

Vi er også med [8D] Siden du ikke har nevnt oss i HI. Hihi.

Sendte deg en Pm igår men fikk aldri svar på den [;)] Men jeg har notert det nå og skal legge deg til i facebook gruppen sammen med de andre [:)] Kjempe koselig at du vil feire dagen til snuppa di med oss andre også [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Vi er også med [8D] Siden du ikke har nevnt oss i HI. Hihi.

Sendte deg en Pm igår men fikk aldri svar på den [;)] Men jeg har notert det nå og skal legge deg til i facebook gruppen sammen med de andre [:)] Kjempe koselig at du vil feire dagen til snuppa di med oss andre også [:)]

Ialledager, svarte jo som bare det, jo? Hmm, hvor har den tatt veien da? [:-] Vi gleder oss iallefall kjempemye (det var vel det viktigste av det som sto i den forsvunnede PM'en) [:D]

Måtte dobbeltsjekke innboksen min nå om jeg kanskje hadde oversett den, og det hadde jeg (den har sikkert kommet når jeg satt på iphone, får av en eller annen merkelig grunn ikke opp når jeg har fått PM når jeg sitter på den! [&:]) My mistake! Bra du gjorde meg oppmerksom på det! [:)] Skal legge deg til med en eneste gang!

Back
Topp