Felix er blitt storebror

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Lillesøster kom i full fart i natt, nøyaktig 5 minutter før jordmora.[8D] Hun er helt perfekt, og storebror er veldig stolt og fornøyd. Han var litt nølende da han sto opp og det var en baby på stuen, men varmet raskt opp til ideen.[:)][:D]

Siden jeg aldri rakk å bruke det morsomme fødebassenget, så har han hatt bademuligheter på soverommet i hele dag. Veldig morsomt for en liten gutt.[:D]

Gratulerer så mye!!! Spennende å føde hjemme[:)]

Næmmen så herlig!! Nydelig jente! Det må ha gått fryktelig fort? Når begynte du å få rier? Var det en fin fødsel (bortsett fra at jordmor ikke rakk fram?) Så deilig å være hjemme, da...[:)]

oj hjemmefødsel, og alene?? det må jeg si! Gratulerer så mye med skjønn lita jente!!

Så vakker hun er, gratulerer så mye. Så slapp du overtid [8D] Og flink pappa som tok i mot vesla *har sniki litt på des10*[:)]

Gratulerer så mye[:D]

ORIGINAL: beibi08og11

Gratulerer!! [:D]

Wow, gratulerer[:)]
Supersøt jente, og tøff gutt[:D]

Nydelig!!! Gratulerer så masse!! Supergøy med det bassenget da der vil jeg oppi også! Tenk alt du tenkte kunne skje? hehehe...du fiksa biffen. Du var nok veldig flink![:D]

ORIGINAL: beibi08og11

Gratulerer så mye [:D] Er virklig imponert over det store bassenget inne på soverommet - det hadde ikke jeg hatt plass til...

Nydelig lita prinsesse [:)] Har hun fått noe navn enda?

Jøss, så fantastisk!!! GRATULERER SÅ MASSE, HUN ER JO NYYYYYYYDELIG!!!

Tusen takk alle sammen![:)]

ORIGINAL: almara

Næmmen så herlig!! Nydelig jente! Det må ha gått fryktelig fort? Når begynte du å få rier? Var det en fin fødsel (bortsett fra at jordmor ikke rakk fram?) Så deilig å være hjemme, da...[:)]
Takk![:)]

Det gikk veldig fort ja. Tok vel ca 3 timer totalt, men bare ca 15 minutter fra riene ble skikkelig sterke til hun kom. Det ble en flott fødsel, og pappan var fantastisk fornøyd med at han fikk ta imot. (Han hadde spurt om å få det tidligere, men da hadde jeg bare mumlet "kanskje." Nå ordnet det seg perfekt for ham.[:D])

ORIGINAL: Leatroll

Nydelig!!! Gratulerer så masse!! Supergøy med det bassenget da der vil jeg oppi også! Tenk alt du tenkte kunne skje? hehehe...du fiksa biffen. Du var nok veldig flink![:D]

Hehe, jeg kan stadig sette nye rekorder i verstefallstenkning.[8D] Dette gikk heldigvis helt fantastisk greit til tross for alt jeg hadde bekymret meg for.[:D]

ORIGINAL: *calo*

Gratulerer så mye [:D] Er virklig imponert over det store bassenget inne på soverommet - det hadde ikke jeg hatt plass til...

Anna Victoria heter hun.[:)] Vi har veldig stort soverom, men jeg synes bassenget ser større ut på det bildet enn det egentlig er. Lurer på om det er brukt vidvinkel.

ORIGINAL: Sukkertopp

ORIGINAL: *calo*

Anna Victoria heter hun.[:)] Vi har veldig stort soverom, men jeg synes bassenget ser større ut på det bildet enn det egentlig er. Lurer på om det er brukt vidvinkel.

Nydelig navn [:)] Gratulerer nok en gang [:)]

Back
Topp