Fekk sett ei bankende hjarte på ul!

Gratulere så mye <3 slikt er alltid gøy å høre om. Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+5, men vurdere å bestille privat ul ganske snart ettersom jeg er bekymret for om alt er bra med den lille.. <3

Gratulere så mye <3 slikt er alltid gøy å høre om. Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+5, men vurdere å bestille privat ul ganske snart ettersom jeg er bekymret for om alt er bra med den lille.. <3
Takk:) eg e 7 veke i dag! Om du har mulighet so gjere de:) So sleppe mann å lure. Eg skal prøve å få ein time i veke 9 eller 10 berre for å sjekke at alt er fortsatt bra me den lille, men de e so vanskelig å få ul her, sjølv om de e privat :/

Gratulerer :happy:
Hvor langt er du på vei?
Og var legen "enig" i din beregning av hvor langt du er på vei?

Er så spent!
Min tur i morgen :happy:

Grattis på nytt ;) fick du bild ? :)
Nei, de blei so hektisk at eg spurte ik heller:/ For han trudde ik heilt at eg va gravid siden eg hadde ein sa i mai, han meinte at de e lite sjanser siden eg har ik hatt menstruasjon inni mellom :eek::oops: So de blei litt stress og eg fekk ik tatt bilde me mob ein gong:/

Gratulerer :happy:
Hvor langt er du på vei?
Og var legen "enig" i din beregning av hvor langt du er på vei?

Er så spent!
Min tur i morgen :happy:
Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til slutt:p Du må spøre etter bilde! Eg glemte i dag siden de va litt stress:/ og masse lykke til i måro! Kor langt du e på vei? :)

Så kjekt :) Glad på dine vegne :)

Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til slutt:p Du må spøre etter bilde! Eg glemte i dag siden de va litt stress:/ og masse lykke til i måro! Kor langt du e på vei? :)

Jeg tror jeg er 7+3 i morgen, men er jo spent på hva han sier.

Kan man med "utrent" øye egentlig se så mye så tidlig?
Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja :happy:

Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja :happy:
Åja! Se efter hjärtat..Du ser det slå :) det var det första jag såg efter. Någonting som pulserade :)

Såg veldig godt antydning til arm og bein og so såg du den lille posen :p So berre ta på brillene :D haha!

Så fantastisk :-) gratulerer så mye - kan tenke meg at det er den beste følelsen i verden :-)

Så fantastisk :-) Gratulerer med bankende hjerte :-)

Back
Topp