Oleandra87
Glad i forumet
So letta at de gjekk bra i dag! Fekk sett min lille marsboer ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk eg e 7 veke i dag! Om du har mulighet so gjere de So sleppe mann å lure. Eg skal prøve å få ein time i veke 9 eller 10 berre for å sjekke at alt er fortsatt bra me den lille, men de e so vanskelig å få ul her, sjølv om de e privat :/Gratulere så mye <3 slikt er alltid gøy å høre om. Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+5, men vurdere å bestille privat ul ganske snart ettersom jeg er bekymret for om alt er bra med den lille.. <3
Nei, de blei so hektisk at eg spurte ik heller:/ For han trudde ik heilt at eg va gravid siden eg hadde ein sa i mai, han meinte at de e lite sjanser siden eg har ik hatt menstruasjon inni mellom So de blei litt stress og eg fekk ik tatt bilde me mob ein gong:/Grattis på nytt fick du bild ?
Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til slutt Du må spøre etter bilde! Eg glemte i dag siden de va litt stress:/ og masse lykke til i måro! Kor langt du e på vei?Gratulerer
Hvor langt er du på vei?
Og var legen "enig" i din beregning av hvor langt du er på vei?
Er så spent!
Min tur i morgen
Takk ❤Så kjekt Glad på dine vegne
Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til slutt Du må spøre etter bilde! Eg glemte i dag siden de va litt stress:/ og masse lykke til i måro! Kor langt du e på vei?
Åja! Se efter hjärtat..Du ser det slå det var det första jag såg efter. Någonting som pulseradeJeg tror jeg er 7+3 i morgen, men er jo spent på hva han sier.
Kan man med "utrent" øye egentlig se så mye så tidlig?
Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja
Såg veldig godt antydning til arm og bein og so såg du den lille posen So berre ta på brillene haha!Jeg tror jeg er 7+3 i morgen, men er jo spent på hva han sier.
Kan man med "utrent" øye egentlig se så mye så tidlig?
Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja
Fantastisk følelse ❤Så fantastisk gratulerer så mye - kan tenke meg at det er den beste følelsen i verden
TakkSå fantastisk Gratulerer med bankende hjerte