Fekk du vite kjønn på OUL?

M

Moderator Marte

Guest
Fekk du vite kva kjønn babyen i magen hadde på ordinær ultralyd? :)
Blir det ein liten gutt eller jente som melder sin ankomst i Desember? :Heartpink
Eller kanskje babyen gjemte seg for godt eller du ikkje ynskjer å vite kjønn før fødselen? :)
 
Jordmor på privat UL i uke 13 trodde gutt og det ble bekrefter på OUL :happy:
 
Haha, bra timing på det spørsmålet:D
Vi var på OUL i dag og var skikkelig spente på kjønnet! Har to gutter fra før, sjekket aldri kjønn med dem. De ønsker seg veldig en lillesøster nå, så vi bestemte oss for å sjekke sånn at de kan forberede seg. Men selvfølgelig hadde mini tatt seg en formiddagslur akkurat under UL, så de fikk såvidt sjekket alt det andre de skulle sjekke. Måtte snu meg flere ganger, og til og med reise meg opp og hoppe/bøye/tøye et par ganger for å få h*n til å våkne og flytte litt på seg, men til ingen nytte:D
Fikk til slutt sjekket alle «viktige» ting, da, så får ingen ny UL. Men hun klarte ikke å se kjønnet tydelig. Hun trodde selv at det var en jente men virket ikke super overbevist selv heller, så.... vet fortsatt ikke:)
 
Vi ønsket ikke vite kjønn, så her kommer det en overraskelse i desember :Heartblue:Heartpink
 
Vi fikk vite på tirsdag håper på en liten :Heartpink siden mannen har tre:Heartblue men blir en liten :Heartblue til :joyful:
 
Jeg var på oul i dag og fikk vite på tul at det blir jente, og jordmor i dag trodde også det var jente :)
 
Lundring sa på organrettet ul når jeg var 13+2 at «det luktet jentebaby» men han ville ikke si noe helt sikkert. Fikk bekreftet på OUL at det er ei lita jente som gjemmer seg i magen :love017:Heartpink Pappaen gråt av glede, han er så lykkelig for å få ei lita prinsesse! (Jeg også selvfølgelig)
 
Ja, og det blir enda en gutt her. Mannen tror ikke han kan lage jenter, så jeg ble avblåst ganske raskt da jeg fleipa med at vi måtte prøve engang til og se om ikke det ble jente da (vi har veldig få jenter på begge sider nå, vært endel "gutteår" på rad nå). :knegg:

Ikke skuffa i det hele tatt, bare bøllespira er frisk og rask. Og gutter kan jeg! :happy:
 
Her blir det gutt, etter to jenter. Kjekt å prøve begge deler, men hadde nok vært like fornøyd med ei jente til. Hadde blitt siste barnet uansett :joyful:
 
Vi fikk vite at det ble en gutt :Heartblue vi er glad for det så lenge barnet er friskt, men merker at jeg ønsket meg veldig en jente da mannen har 3 gutter fra før og jeg har aldri sett for meg noe annet en en jente :Heartpink så må bare snu om hodet mitt litt :)
 
Jordmor sa det så ut som jente:Heartpink det samme sa de på jordmorklinikken i uke 16:)
 
På UL i uke 13 tippet gyn på gutt, dette ble bekreftet med nipt testen. Neste UL er i uke 22.
 
På UL i uke 14 mente gyn det var gutt. Jeg har handlet endel gutteting så om OUL hos gyn imorgen viser noe annet så får han høre det :hilarious: men, eneste som betyr noe er frisk og fin baby. Oppdaterer imorgen.
 
Ja, og det blir enda en gutt her. Mannen tror ikke han kan lage jenter, så jeg ble avblåst ganske raskt da jeg fleipa med at vi måtte prøve engang til og se om ikke det ble jente da (vi har veldig få jenter på begge sider nå, vært endel "gutteår" på rad nå). :knegg:

Ikke skuffa i det hele tatt, bare bøllespira er frisk og rask. Og gutter kan jeg! :happy:

Samboeren har 5 brødre (alle er fra faren) og vi har snakket om at han sikkert ikke kan gi noe annet enn gutter... og vi venter en gutt til.. :hilarious:
 
Jepp! GUTT ble bekreftet igjen :)
 
Fikk høre på tidlig ultralyd at det var 80% sjans for jente. Det var altså feil :hilarious: Har ei frøken på 5 fra før, så vi gleder oss veldig til en lillebror. Ulempen er at lillemann helt sikkert ikke ønsker seg rosa arvegods..
 
Jente nummer 3 på vei :) Var det jordmora mente på tidlig ultralyd også.
 
Back
Topp