Fekk du tilstrekkelig oppfølging i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Fikk tilstrekkelig oppfølging, men skulle ønsket at jordmor hadde hatt kapasitet til å ta alle kontrollene. En time hos jordmor etter fødselen hadde også vært fint!

Ja, jeg bar fornøyd. Skulle bare ønske jeg kunne gått til jordmor hele det første svangerskapet og ikke til turnusleger, men da hadde ikke kommunen jordmor. Fikk ikke jordmor før på slutten. Gikk til henne hele dette svangerskapet. :)

Ja, jeg var fornøyd :-) Hadde alle kontrollene hos jordmor. Var uansett innom fastlegen pga sykemeldinger.

Var veldig fornøyd med jordmor. Men ikke like fornøyd med legen da jeg mot slutten plutselig fikk et stort fall på symfysemålet (pluss jeg hadde ingen vektoppgang), men legen sa bare at det går nok bra. Da jeg kom til jordmor neste gang var hun helt forferdet over at jeg ikke hadde blitt sendt til kontroll for sjekk. Heldigvis så alt fint ut da, men det er vel bedre med en sjekk for mye?

Var veldig fornøyd med jordmor. Men ikke like fornøyd med legen da jeg mot slutten plutselig fikk et stort fall på symfysemålet (pluss jeg hadde ingen vektoppgang), men legen sa bare at det går nok bra. Da jeg kom til jordmor neste gang var hun helt forferdet over at jeg ikke hadde blitt sendt til kontroll for sjekk. Heldigvis så alt fint ut da, men det er vel bedre med en sjekk for mye?

Absolutt bedre med en sjekk for mye. Sånt skal man ikke gamble på.

Back
Topp