feite bebisen min

tretroll

Forumet er livet
VIP
trodde liksom lillegutt var nokså liten jeg da.....men i går fant mamma helsekortet mitt (det har vært forsvunnet på mystisk vis-vet ikke hvor ho fant det). Da jeg var 6 mnd var jeg 3 cm lengre enn Nate-66cm mot hans 63cm-men hadde enda ikke bikka 6kg...Nate er ca 6,5....tjukkebollafeiten!!!!

tycker han höres helt perfekt ut..[;)] ca samma mål som lucas men lucas e 64 cm

ORIGINAL: Nates Mamma

trodde liksom lillegutt var nokså liten jeg da.....men i går fant mamma helsekortet mitt (det har vært forsvunnet på mystisk vis-vet ikke hvor ho fant det). Da jeg var 6 mnd var jeg 3 cm lengre enn Nate-66cm mot hans 63cm-men hadde enda ikke bikka 6kg...Nate er ca 6,5....tjukkebollafeiten!!!!

mi gutt e 64 cm fordelt på 5700! tynn spiker,hiv over litt av vekta hit. [8D]

min lillegutt var over 7 kilo på 3 måneders kontrollen...[&:][:)] en god liten plugg ja...[:)]

Han er liten iforhold til min [;)]. Igår var han 7505 gram og 66.5 cm [:)]

Haha da er jenta mi feit også. Hune er 66cm og 7830g. Ojsann

Eldstemann var 66 cm og 8440 på 5 mnd kontrollen. Feit ja. Knerten ble målt og veid i går og var 66 cm og 7510. 

Hmm... Når vi først snakker om feit; Olav var 65 cm og 9470 g for en uke siden (han er 4 mnd i dag)

Det er bra det[:D] De skal være litt bollete![;)]

Men du er jente også da!:) Guttene er jo vanligvis større enn jentene:) Mayah var på 5 mnd kontroll nå, hun var 63 cm og 6250 gram. Litt under gjennomsnittet,men hun følger sin egen ar bare kurve:) Var bare 2830 ved fødselen, og var nede på 2570 da vi var på sykehuset...

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin:)

Men du er jente også da!:) Guttene er jo vanligvis større enn jentene:) Mayah var på 5 mnd kontroll nå, hun var 63 cm og 6250 gram. Litt under gjennomsnittet,men hun følger sin egen ar bare kurve:) Var bare 2830 ved fødselen, og var nede på 2570 da vi var på sykehuset...

joda, men guttene er vanligvis lengre også[:D] Nate er under normalen i lengde...og en del under snittet i vekt. Men er akkurat passe altså!!!!!![:D] Var jo liten når han ble født han også[;)]

ORIGINAL: Solvit

Ola var 63cm lang og veide 7000gram på 4 mnd-kontrollen. Liten plugg, men ser ikke tykk ut

tror det er veldig forskjell på hvor masse de veier før de ser tykke ut, jeg. Nate SER altså ikke tykkere ut enn det jeg gjorde da jeg var bebis, men veier altså en hel del mer...dessuten har de vel perfekt vekt for seg selv å være alle sammen når de er så små[;)]

Toby var på 4 mnd kontroll: 64.5 cm og 5500 g...Tynne staken min.

Cebastian var 65,5 cm og 7510g i dag.....

Back
Topp