Feit

• Trådstarter Trådstarter Anonym trist
  • Opprettet Opprettet
Han hadde fått sovet på sofaen til morra si helt klart

Er i uke 26 og samboeren min kaller meg for feit og lat. Har vært endel kvalm men likevel presset meg. De gangene jeg har kastet opp så har jeg lagt meg ned på sofaen for å komme meg litt. Da får jeg høre hvor feit og lat jeg er og at jeg kun bruker det som en unnskyldning. Han sier hadde jeg vært tynn eller trent hadde jeg ikke vært i dårlig form.
Du er sammen med en idiot!

Er enig som det de andre skriver her. Kanskje han rett og slett trenger litt innsyn og bli fortalt fra ett profesjonelt ståsted at det faktisk er ingen lett jobb og bære frem ett barn!
Hvis ikke så synes jeg du burde sette han kraftig på plass for sånt skal du overhodet ikke finne deg i! Masse lykke til og sender deg masse varme klemmer. <3

Vis han denne tråden.

Hei, kjære deg som sier sånn til en gravid kvinne: DU ER EN TOSK. Takk for meg.

Hei. Det var absolutt ikke greit å bli kalt feit. Han har komt å unnskyldt seg. Han begynner å bli stresset og føler vi har så mye vi må få gjort før fødsel. Han sa at han ikke mente jeg var det og skjønte ikke at det kom ut.
Takker for alle som svarte på innlegget.

Hei. Det var absolutt ikke greit å bli kalt feit. Han har komt å unnskyldt seg. Han begynner å bli stresset og føler vi har så mye vi må få gjort før fødsel. Han sa at han ikke mente jeg var det og skjønte ikke at det kom ut.
Takker for alle som svarte på innlegget.

Så bra!

Jeg skjønner hvordan du har det, jeg ble behandlet sånn da jeg bar min gutt. Det er uakseptabelt, og ekstra råttent når man er så sårbar. Tror nok du må forklare han litt hvordan ting funker som de over her råder deg til, og ikke finn deg i det! Du vil angre for alltid hvis du først lar han presse deg ned! Det gjorde jeg, og det tok lang tid for meg å komme meg opp igjen. Jeg er kvitt han nå, og selvbildet er mye bedre, men jeg var deprimert en periode, og det var tungt.

Lykke til!

Unnskyld meg men denne mannen burde lære seg hva respekt betyr.!!!! la han snakke med jordmor eller noe kanskje han skjønner at det er ikke lett å være gravid!! Sorry men idiot altså! Han skal liksom få deg til å føle deg bedre. Lykke til :)

Håper du ber han om å reise til helvete når han sier slike ting... IKKE greit! Hadde min mann sagt noe slikt til meg mens jeg var gravid, eller nå etter at baby er født for den saks skyld, hadde jeg kastet han ut. For en idiot...

Det går ikke an. Jeg vil vel kanskje spurt meg selv om jeg virkelig ønsket å være sammen med en fyr som er så lite empatisk og støttende.

Mitt råd:

KAST ut den mannen nå.... Slike folk med slike holdninger burde bo alene et sted...

Stakkar deg. Det er slitsomt å være gravid, jeg selv var hoven i hele kroppen og kastet opp hver dag... Så du er så absolutt ikke feit og lat...

Hadde aldri tillatt å bli snakket sånn til! Helt enkelt!
Jeg blir så irritert så ville faktisk vurdert om han er klar til å bli pappa og vurdert hele forholdet. Bedre å klare seg alene enn å ha en nedsettende idiot ved sin side. OG - gravid er bare starten, det som kommer etter krever mer over mye lenger tid!
Høres bare dumt ut - og hvem f... sier sånt til sin gravide kjæreste!??

Jeg hadde uten tvil gått fra han! Makan! Her må min stille opp mer ja, men det er jo prisen å betale for å bli far. Han gleder seg veldig, og hjelper derfor gladelig til ekstra :)

Hadde aldri tillatt å bli snakket sånn til! Helt enkelt!
Jeg blir så irritert så ville faktisk vurdert om han er klar til å bli pappa og vurdert hele forholdet. Bedre å klare seg alene enn å ha en nedsettende idiot ved sin side. OG - gravid er bare starten, det som kommer etter krever mer over mye lenger tid!
Høres bare dumt ut - og hvem f... sier sånt til sin gravide kjæreste!??
Samme her!

Spør han om han ikke legger seg nedpå når han har omgangssyken og spyr?

Han gjør ikke mer enn deg - du lager tross alt et helt nytt menneske. Det skal mye husarbeid ol til for å veie opp for det!

Back
Topp