Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er sammen med en idiot!Er i uke 26 og samboeren min kaller meg for feit og lat. Har vært endel kvalm men likevel presset meg. De gangene jeg har kastet opp så har jeg lagt meg ned på sofaen for å komme meg litt. Da får jeg høre hvor feit og lat jeg er og at jeg kun bruker det som en unnskyldning. Han sier hadde jeg vært tynn eller trent hadde jeg ikke vært i dårlig form.
Så slem han erNår han føler at han må gjøre mer enn meg så lar han meg vite det...
Hei. Det var absolutt ikke greit å bli kalt feit. Han har komt å unnskyldt seg. Han begynner å bli stresset og føler vi har så mye vi må få gjort før fødsel. Han sa at han ikke mente jeg var det og skjønte ikke at det kom ut.
Takker for alle som svarte på innlegget.
Samme her!Hadde aldri tillatt å bli snakket sånn til! Helt enkelt!
Jeg blir så irritert så ville faktisk vurdert om han er klar til å bli pappa og vurdert hele forholdet. Bedre å klare seg alene enn å ha en nedsettende idiot ved sin side. OG - gravid er bare starten, det som kommer etter krever mer over mye lenger tid!
Høres bare dumt ut - og hvem f... sier sånt til sin gravide kjæreste!??