Feit

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Ja det kommer jeg til å bli!!! Er sulten hele tiden og spiser nesten en gang i timen!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme her.. Foruten når jeg er kvalm.. Spiser mye når jeg først klarer å spise.. Hihi

Samme her! Å spise er det eneste som holder kvalmen i sjakk hos meg, så det blir konstant spising...

Hm, jeg spiser også ofte nå, men her står vekta stille. Litt bekymret for vekta allikevel siden de andre svangerskapene har jeg gått ned 4-5 kg i starten og endt på samme sluttvekt ca. Når jeg nå ikke går ned i vekt i starten fordi jeg klarer å spise oftere og kvalmen ikke er så ille, så lurer jeg på hvor sluttvekten ender..

Du vet det sikkert, men prøv å velge noe sunt. Grønnsaker, en frukt, avocado etc. Og det er ikke sikkert du må spise så mye for å bli "mett".

Merker også jeg er mer sulten.

Legge på oss kommerr vi til å gjøre uansett, vi er vel ingen fotballfruer heller.

Jeg spiser og en del, men d er siste graviditeten min, jeg er trøtt, har magesmerter, kvalm, så jeg må få lov å kose meg litt ekstra! Etter fødselen kan jeg slanke meg, trene osv, men nå må jeg bare finne en måte å tåle graviditeten på, og kosespisingen gjør den så mye lettere, he he :)

Spiser for å holde kvalmen i sjakk ja, blir ca en skive annenhver time av og til en i timen. Må ha brød ellers stopper ikke sulten, blir min siste graviditet oxo :) høres veldig utakknemlig ut en det er jeg ikke ( prøvd i 4 år) men skjønner ikke at folk orker å gå gravide mange ganger hehe...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme her.

Back
Topp