Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er endel som insinuerer det og det irriterer meg litt. For som du sier så stemmer det ikke.Samme her. Vi feirer både navnedager, jubileumsdager, valentinsdagen og mors/farsdag, men det ene utelukker slettes ikke det andre. Er mange som insinuerer det.
Selv om vi feirer alle disse "unødvendige" høytidsdagene, så sier vi fortsatt at vi er glade i hverandre hver dag, koser, snakker sammen, gjør gode ting for hverandre. Hver dag, hele året. Synes det er unødvendig å sikte til at gjør man det ene, så kan man automatisk ikke gjøre det andre. Det stemmer ikke.
Vi liker å gjøre ekstra stas på hverandre, selv om vi fortsatt holder hender på kveldsturer på stranda en helt vanlig tirsdag, eller at vesla våkner oss med kaffe på senga en helt vanlig helgemorgen.![]()
Ser noen skriver at de ikke feirer det, de gir heller oppmerksomhet resten av året.
Men det ene utelukker vel ikke det andre?
Vi gir masse kjærlighet og oppmerksomhet til hverandre ellers i året også, selv om vi feirer mors/farsdag.

Hører mange sier dette, men man må jo virkelig ikke gi etter for kjøpepress? ( jeg ser ikke helt at det er noe press heller) lager gaver/kort og bare ekstra oppmerksomhet. Halloween feires her, men jeg handler ikke inn ting som kun brukes denne dagen. Holder med noe å kle seg ut i, barna får velge blandt det vi har eller kan lage.vi feirer det som feires kan, uten at det blir noe pengesluk!Noen dager som er importert for å gi handelsstanden en bost som Halloween ig valentinsdagen syns jeg er en skikkelig uting! Men ser at vi nok etter vært må feire i allefall Halloween når poden blir eldre, men gremmes likevell. Vi har god råd, men vi prøver å ikke være en så stor del av bruk og kastsamfunnet men dager som Halloween gjør det vanskelig. Men å lage en god frokost og kort på mors-/farsdagen gir jo ikke noe unødvendig forbruk så den markere vi absolutt i tillegg til å gjøre fine ting for hverandre resten av året![]()