Feiretråd til meg selv :P

*Laila*

Forumet er livet
Tenk i dag er jeg 30 uker,og snuppa holder seg fremdeles i magen
Det hadde hverken jeg el legene trodd når jeg ble lagt inn for 2 uker siden...i dag er d 14 dagen sengeliggende,men all kjedsomhet, bekken og liggesår er absolutt verdt det[:D]
I dag kom jordmor inn med frokosten til meg,servert på sølvfat og flagg[:D]koselig da [;)]
Ellers ingen forandring i tilstanden min,ligger å ruger enda [:)]

Gratulere masse med 30 uker og at snuppa fortsatt holder seg inne i magen!! Er godt å høre at det går bedre enn både du og legene hadde trodd selv om det blir noen plager av det!![:)]!
Krysser fingra for at hun holder seg inne ei stund til!
Lykke til i sykehusesenga[:)]

Så herlig å høyra fra deg og at mini fortsatt koser seg i magen[:D] Gratulera så masse med 30 veker[:D][:D][:D]

Må væra kjempe slitsomt å væra sengeliggande, men kvar dag er verdt det[:)]

Gratulerer med 30 uker.. Helt utrolig.. [:D]
Så godt å høre at alt er bra med både deg og den lille som fremdeles er i magen.. [:D]

ORIGINAL: mklu83

Gratulerer med 30 uker.. Helt utrolig.. [:D]
Så godt å høre at alt er bra med både deg og den lille som fremdeles er i magen.. [:D]

du gjør en utrolig bra jobb!!!![:D]

Godt å høre at hun holder seg der inne enda[:)][:)][:)] Kjempekoselig at de kom med flagg og greier da[:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Godt å høre at hun holder seg der inne enda[:)][:)][:)] Kjempekoselig at de kom med flagg og greier da[:)][:)]

så bra at du fortsatt holder snuppa inne, ja kan tenke meg det er kjedelig, men er sååå verdt det til slutt.
håper hun holder ut enda noen flere uker

Så utrolig godt å høre[:)] Og hipp hurra for den flinke mammaen[:)]

Back
Topp