Feirer dere..?

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Har dere en liten markering eller «mini feiring» når dere når en ny uke?
Og hvilke ukedag bytter dere uke?
Jeg har ikke gjort det enda, men merker at helgene betyr mer når jeg vet jeg når en ny uke mandagen! Tenker når jeg når uke 12 så vil jeg unne meg å kjøpe et klesplagg :rolleyes:
 
Bare håper vi kan nyte og glede oss med sikkerhet jeg! Har ukebytte søndager:) må feire litt kanskje v 12 uker?:Heartpink
 
Gleder oss til hver tirsdag pga ukebytte:Heartred Vi hadde en feiring med restaurant og innkjøp av mammabukse etter tul da vi var 8+0.
 
Her er ukebyttedag fredag. Vi har ikke noen spesiell feiring av det. Blir kanskje etter tul 10. September :love2
 
Feirer ikke. Men syns det er kjekt hver søndag når det er ukebytte og alt fortsatt ser bra ut :)
 
Vi feirer ikke, noen ganger glemmer jeg det til og med :p Det skjedde aldri med nr. 1... Det blir nok en feiring etter ultralyden i uke 12.
 
Vi tar ikke seieren på forskudd, så vi vil vente til vi har sett liv på tul. Tror vi skal feire når vi er i uke 10 og i fortsatt er gravid.
 
Bytter på mandager, men har ikke hatt noen feiring. Vi spiste litt restekake etter at vi hadde vært på tidlig ul og alt så fint ut da.
 
Bytter hver tirsdag :D feirer ikke, har egentlig ikke tenkt så langt å feire i det hele tatt :eek: er glad for hver dag som går :smug:
 
Jeg har uke skifte onsdagene ❤️
Her blir ikke spesielt feiret annet enn at jeg og mannen viser hverandre litt ekstra kjærlighet om hvor langt vi har kommet
 
Ingen stor feiring her heller. Skifter uke på tirsdager, og det er en herlig følelse :happy: Tør ikke helt å glede meg for mye og det blir mer og mer uvirkelig nesten. Skal ha tul neste fredag da er jeg 7+3,da kan det hende jeg feirer med en liten muffins om det er et hjerte som banker :Heartred
 
Ny uke på mandager. Roper hurra for meg selv, og videresender info om hva som skjer i ny uke til mannen, så snakker vi litt om hvor rar den lille reka ser ut :D
 
ukebytte på fredager! 10 uker i dag :D
Feirer ikke noe nei..
 
Vi har ikke feiret noe enda, men vi pleier å lese sammen i babyverden sin app om hvordan babyen utvikler seg hver uke :) det er så koselig å gjøre sammen <3
 
Ukebytte på søndager. Feirer ikke bevisst, men kanskje litt ubevisst:p
 
Bytter på søndagene, så jeg ser jo litt frem mot hver søndag. Men ingen feiring. Jeg pleier å lese fra appene mine og vise bilder til mannen min da ❤️
 
Har ukeskifte torsdager :) 7+1 i dag!:) har ikke feiret noe spesielt. Kanskje det blir mer etter TUL 9. September?
 
Back
Topp