Feirer dere valentines day??

Jeg har sendt liljer på døra, mest fordi kjæresten sa i fylla en gang at han syntes liljer var mye vakrere enn roser, og at han hadde blitt gladere for å få det. Jeg holdt på å daue av latter, trodde ikke menn ble glade for blomster i det hele tatt, og hvertfall ikke han som er så mannemann.

Vi har bare vært sammen i tre måneder, så jeg er spent på hvilket syn han har på Valentines, men kjenner jeg ham rett så tenker han ikke en dritt på det. Fikk mld når jeg våknet: "happy valentine sexy, ha en fin dag", så da føler han nok at han har strukket seg langt.. *sukk* [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jaaaaa,fordi vi har bryllupsdag,den dagen...
Såååå,i dag har vi vært gift i 2åååååår

Gratulerer så mye[:D]

Nei her er det ikke valentine nei [&:]
Jeg har vel sikkert finni den mest uromantiske mannen på jorda [8|][:-]
Men skulle gjerne fått EN rose da [:D][8D][:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jaaaaa,fordi vi har bryllupsdag,den dagen...
Såååå,i dag har vi vært gift i 2åååååår

Gratulerer så mye[:D]

Takk [:D]

Han har ikke vært hjemme på denne tiden de siste 10 årene, men i år jobber han sånn at han kommer hjem i kveld. Blir ikke noe feiring, men har fått en koselig sms :)

Nei, det er unaturlig, når dette kom 7 år etter vi giftet oss.. begynner ikke med nye "ting" da [8D]

Han skrev på chatten i sta da, happy valentine søte snille kjærsten min... ble svart med et rungende hahahaha,  så vi
er helt på bølgelende der [8D][:D]

Er første året jeg har kjæreste på valentines day så da må man jo gjøre litt stas på det[8D]
Tenkte bare å lage noe godt til middag og kanskje se en film eller noe etterpå[:)]

Back
Topp