Feirer dere valentines day??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvordan "feirer" dere det?? [:D]

Dessverre...han er ikke hjemme.....[:(]
Men hadde nok gjort det om han var det,men no thanks to him...måtte nok funnet på noe selv...[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Men hadde nok gjort det om han var det,men no thanks to him...måtte nok funnet på noe selv...[:)]

Dere får ta det igjen til neste år[:D] Her feires det ikke heller...[:D]

Nei, ikke en tradisjon hos oss, og kommer heller aldri til å bli det.
Men vi har årsdag 17 februar, den liker jeg å markere/feire. [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Dere får ta det igjen til neste år[:D] Her feires det ikke heller...[:D]

Ja satser på det...=)

ORIGINAL: Sanka

Det er en helt vanlig dag for oss hvertfall [:)]
Sign

Vi feirer det egentlig ikke. Men jeg har laget et fint kort til han, som han skal få senere i kveld[:)]

Nope... Ser egentlig ikke poenget i det[:)]
Kan ha andre anledninger hvor man fks har en date, kjøper blomster osv [:)]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Nei, ikke en tradisjon hos oss, og kommer heller aldri til å bli det.
Men vi har årsdag 17 februar, den liker jeg å markere/feire. [:)]

Samme her, vi har 5 års dag 25. februar, så blir en markering da istede : )

Han er på jobb på sjøen da, så blir lite med feiring gitt..
Men har kjøpt han en liten ting til ham.

Nei, egentlig ikke. Har ordna en liten oppmerksomhet til han, skal skrive et kort og har bakt en liten kake. Dog har vi 1,5års dag idag. Så da tar vi en liten date imorgen.
Gidder ikke reise ut i dag når absolutt alle andre skal.

Jupp :) Men bare meg, mannen er flink til å gjøre sånt hele tiden, men jeg driver og fikser jordbær med sjokolade til frokost nå :)

Nei, så absolutt ikke. 

nei ikke her i huset.. men vi har 5 års bryllups dag på torsdag så tenkte og gjøre litt på den dagen.. men mannen klarte så fint og prestere i går og verken og gratulere meg med morsdag og atpåtill si att han ikke husket vilken dag vi giftet oss på.. så sa fint til han att bryllupsdagen våres gjør jeg ikke noe for han..

så i år skal jeg kjøpe gave til meg selv fra meg selv..

skal også sies att jeg har ikke fått en eneste gave på bryllupsdager.. og han har faktisk klart og glemme 2-3 bursdags gaver.. så derfor denne beslutningene i år hehe

Det har sjeldent blitt feiret her. Og i år har jeg ihvertfall ingen grunn til å feire det, så denne dagen blir som alle andre dager. [8D]

Har aldri feira den dagen, og det blir hvertfall ikke gjort i år for å si det sånn..

Feirer det ikke, men liker å få/gi oppmerksomhet ..
Min første Valentines Day med samboer'n og vi har heldigvis likt syn på det [:)]

Her kan verken jeg elelr kjæresten fordra valentines day, så det er en helt normal dag for oss. Fikk noen støvletter i morsdags/valentines gave, men jeg sa så fint: noe valentines gave vil jeg ikke ha, så det får bli morsdags gave [;)]

Back
Topp