Feirer dere morsdag?

Dette blir min første morsdag :D så jeg har faktisk luftet det for mannen. Ett kort er mer enn nok :)

Jeg feirer min mor, og hun hennes osv. Men gubben vil ikke feire meg.. Han syns hele dagen er teit og skjønner ikke poenget med det. Ikke farsdag heller. Noe jeg syns er kjempe trist! Men ikke noe gøy å feire seg selv heller, å småen er bare 1år så er ikke mye han får gjort :P

Har nettopp blitt alenemamma, så tviler eksen gjør noe ut av det :P Men tenkte vi kunne be min mor hjem hit så koser vi oss med en bedre lunsj sammen :)

Feirer farsdag og morsdag ved at mamma eller pappa får sove lenge. ;) Ikke mer enn det, egentlig. I fjor fikk jeg en orkidé av mannen, da. :)

Mannen liker å kjøpe en blomst til sin mamma. Jeg sender bare en melding til min. ;)

Har alltid feira den ja. I år blir min første da..som mamma :D
Håper gubben fikser til noe, for han fikk både gave og kake på farsdagen :o

Jeg vil ha blomster på morsdagen i år, er gravid med termin i juni. Sambo sier det er NO GO! Men altså.. jeg er jo bonusmor og er jo hønemor for hjertet i magen allerede.
Får jeg blomster tar jeg dette som en positiv overraskelse :D

Tja, vi pleier å dra til min mamma for å spise kake :) Samboern har så langt glemt av dagen, men ordnet gave/blomster en dag eller to etterpå ;)

Samboeren bare glemmer det han :hilarious:
for 2 år siden kjøpte han roser til meg på bensinstasjonen mens jeg satt i bilen.
Vi var på vei til min farmor. Han hadde helt glemt det.
Enda han jobber på ett kjøpesenter. Så skulle jo tro at han fikk det med seg.:laughing025

Haha hater selv de bensinstasjon blomstene. De varer jo i ca 15 min og koster en formue..
Sagt fra til gubben at da kan han like gjerne la det være :)

Husker jeg fikk noen fryste tulipaner fra bensinstasjonen en gang.. De står jo ute i -20 grader.. Satte de i vann, time of death 15 min senere..

Back
Topp