Feirer dere morsdag?

Ungene lager kort på skole og bhg.
Hjemme lager de til bestemødrene.
Vi ordner en liten gave til våre mødre.
Og ja, mannen og ungene ordner gave til meg.

Og vi og min bror med familie og mamma og pappa samles med kake hos en av oss. Evt middag og kake. Både morsdag og farsdag

Lillemor lager vel et kort i bhg til meg, som i fjor.. Men sambo ordner ikke noe .

Ja, det gjør vi:)
Alltid en tur innom mamma og svigermor med kake:)

Nei det gjør vi ikke. Hyggelig om barna har laget noe i bhgn, men ikke noe mer.

Jeg feirer min mor, og hun hennes osv. Men gubben vil ikke feire meg.. Han syns hele dagen er teit og skjønner ikke poenget med det. Ikke farsdag heller. Noe jeg syns er kjempe trist! Men ikke noe gøy å feire seg selv heller, å småen er bare 1år så er ikke mye han får gjort :P
Samme her, har litt større barn også, men fortsatt så små at de trenger litt hjelp for å ordne noe. Synd man skal feire slt som kan feires jeg! Vil ikke ha kjøpegave da, men et kort, kanskje blomster. Få middag eller dessert eller bare bli litt ekstra vartet opp hadde vært deilig :)

Samme her, har litt større barn også, men fortsatt så små at de trenger litt hjelp for å ordne noe. Synd man skal feire slt som kan feires jeg! Vil ikke ha kjøpegave da, men et kort, kanskje blomster. Få middag eller dessert eller bare bli litt ekstra vartet opp hadde vært deilig :)
Ja, enig.. Er koselig å bare få en liten bekreftelse en gang i året. At man blir satt pris på ;) jeg syns det er veldig koselig å gi mammaen min litt ekstra oppmerksomhet den dagen. Men i år skal jeg være hos mamma å de :P så kanskje jeg er heldig å de ordner noe for småen mens vi er der, siden samboer skal være hjemme :D

Ja vi gjør det ❤

Vi har alltid feiret den med vår mor og mormor.. I år blir min første, så blir spennende å se om jeg får noe kort :D

Gjenstår å se :)
Planen er egentlig å ta med tantebarna på barnas holmenkolldag, men mulig mannen har lagt noen planer for etterpå :)

Back
Topp