Feirer dere morsdag?

Samboeren bare glemmer det han :hilarious:
for 2 år siden kjøpte han roser til meg på bensinstasjonen mens jeg satt i bilen.
Vi var på vei til min farmor. Han hadde helt glemt det.
Enda han jobber på ett kjøpesenter. Så skulle jo tro at han fikk det med seg.:laughing025

Mannen vil heller feire morsdag enn valentines :)

Nei. Jeg har bursdag bare noen dager etter så vi pleier å glemme det.

Vi gjør ikke noe stort ut av det, men ungene synes det er litt stas. Derfor lager vi god frokost og lar barna kjøpe en liten ting, samt at de tegner kort til oss på mor- og farsdag :)

Ellers kjøper jeg alltid blomster eller gave til mamma og vi spiser vanligvis middag der :-)

Last edited:
Jeg har alltid feiret min mamma, men gubben gjør ikke noe ut av det for meg.

Jeg er alenemor, så blir ikke noe som helst. Tror ikke barnefar ordner noe som helst selv om jeg bruker ordne en liten ting til han fra ongene :)

Hvis gubben kommer på det. Fikk gaver i fjor:-). Hinter om frokost på sengen men spørs om han tar hintet:-)

Nei det har aldri blitt feiret her, har fått kort når det har blitt laget i barnehage/skole da :)

Feirer alt som kan feires på morsdagen;
Morsdag og februarbursdagene ;)
Så da er vi 4 stk som får pakker og kaker. Er samme slekta, og de samme folka som møtes, så det er lettest å møtes en helg og ta alt da, enn å møtes hver helg hele februar :P

Ja :) Det er så koselig! Jeg er ikke mamma enda, men feirer min mamma :)

Pleier å feire litt, sjelden mannen ordner gave av seg selv men ungene pleier å lage kort og det betyr mye mer.

Nei men vi har det ekstra koselig siste søndagen i mai istedenfor som er morsdagen i Sverige :)

Ja :) I fjor fikk jeg frukost på senga, gave fra hver av barna og kake på ettermiddagen :) Blir nok det samme i år, for eldste ble hysterisk da faren sto opp før han fikk frukost på senga farsdagen, han måtte fint legge seg igjen :)

Ja, eller jeg får frokost på senga og gaver av ungene(hvertfall en av dem) :) Ikke at det er så viktig for meg med den dagen, heller ikke frøkna på 8 bryr seg om den... Men sønnen på 12 derimot! Han elsker den dagen❤️

Ja, med litt kake/boller og en liten gave. Fortalte mannen min at det er morsdag nå på søndag. Han ble litt småstresset :p

Back
Topp