Feirer dere morsdag da, jenter?

Lunaluu

Gift med forumet
Vi har alltid gjort det.. Med litt kaker og kos bare, men i år er sambo og hjelper til på revy, så det er bare meg og Dennis hjemme idag :) Koser oss alikavell vi[:D]

Skal dere feire? Spise kakee? Vurderer å bake noe.. Forslag??[:D][:D][:D]

Vi feirer ikke morsdag heller vi da...

Hvis du søker etter "eplekake med rømme (liten langpanne)" på http://www.detsoteliv.no/ så er det ei sinnsykt god kake ihvertfall [:)]

Vi har spist en godt frokost alle sammen. Nå snart drar sambo med begge guttene hannes på ski tur mens jeg skal kose meg hjemme med snuppa. Blir ikke noe kake eller noe sånt i dag. skal spise middag også skal vi kjøre guttene hjem, bare det tar over 3 timer [:'(][:'(] 

Vi skal feire bursdagen min med familien, så blir litt morsdagsfeiring også. Også har mannen vært flink og rydde mens jeg sov, og det skjer ALDRI! Og nå er han ute en tur, så jeg tror jeg får noe når han kommer hjem[:D]

Her er det kooos på høyt plan :) Muffins og gooood kaffe til frokost! :) The american way!

hmmm...definisjonsspørsmål. Jeg sto opp med ungen, for han var så trøtt. men han sto opp etterpå og lagde vafler. så nå har vi spist litt vafler her. Tror det er det for gubben. Hadde forventa litt mer, men burde kanskje ikke forvente så mye første gangen.

Skulle ønske det.. [:)]

Men sambo gir bæng i søle slike dager [:'(]
Men jeg fikk sove litt lengre i dag og han laget egg og bacon til meg..
MEN var jg som sa at han måtte stå opp med Mia, og lage frokost, siden det er morsdag [8D]

Tror han vil bry seg, men skjer liksom ikke.. Og kan bare drømme om å få noe i morgen.. Selv har jeg kjøpt en liten ting til han. Men det er fordi jeg elsker å gi gaver, så gjør det med glede så fort jeg har muliget[:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Skulle ønske det.. [:)]

Men sambo gir bæng i søle slike dager [:'(]
Men jeg fikk sove litt lengre i dag og han laget egg og bacon til meg..
MEN var jg som sa at han måtte stå opp med Mia, og lage frokost, siden det er morsdag [8D]

Tror han vil bry seg, men skjer liksom ikke.. Og kan bare drømme om å få noe i morgen.. Selv har jeg kjøpt en liten ting til han. Men det er fordi jeg elsker å gi gaver, så gjør det med glede så fort jeg har muliget[:)]

Min er akkurat sånn.. Men jeg klagde litt i går før vi la oss, så da dro han ut i dag for å finne på noe[:D] Men i morgen får jeg ingeting, og det gjør ikke han heller..

Koselig[:D][:D] Hadde vel forventa litt mer jeg og, men tror ikke det blir så mye ut av morgendagen heller.. Han sto opp med Dennis idag da, men det skulla bare mangle - jeg er jo opp med han 5-6 ganger på natta så[:)]

Dårlig med feiring her i dag. Er alene med barna siden mannen ligger på sykehus. Men fikk gave av eldste som han har laget i barnehagen da [:D] Handlenett som han har malt på også sto det Verdens beste mamma. Gogutten det :o) Heldigvis sov begge til rundt 07.30 i dag så slapp å stå opp veeeldig tidlig.

hm, jeg har maset om det i dagesvis om at det er morsdag...men fikk likevel ingenting. jeg har kjøpt noe til han imorgen men jeg er så og si 100% sikker på at jeg ikke får noe da heller, så da får heller ikke han noen ting.

kjedelig at mannfolka ikke gidder å bry seg om disse dagene. synes det er koselig å gi en liten eksta oppmerksomhet iblant..

Niks.... ellers kan man si den ble feiret med at James reiste... *snufs* [:(]

ORIGINAL: Varme

Jeg var ute på byen i går kveld[;)] Fikk sove leeeenge i dag og han har støvsuget, satt ting som jeg skulle ha unna på loftet, fyrt opp i ovnene og hentet masse ved og fikset klesvasken[;)] Jeg sitter nå med en kaffekopp og PCn, med lillegutt i vippestolen! Plutselig skulle han bare ut en liten tur, så satser på en bukett med blomster snart[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Deilige søndag[:)][:)][:)][:)]

Ja! Der fikk jeg 20 røde roser gitt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

DET hørtes ut som en drømmedag det[:D][:D] *sukk*

Fikk frokost, gave og to superfine selvlagde kort da jeg ble vekt i dag tidlig Jeg tok med meg de to eldste på kino i dag[:D] Også har vi vært hos svigermor med blomst, der spiste vi god pizza og kake! Mamma var her en tur på fredag på kaffe, siden hun var bortreist i dag[:)]

Koselig med sånne dager

Back
Topp