Feirer dere Lucia?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Markerer dere Lucia dagen på noe sett og vis hjemme med familien?

Nei, bare feiring i barnehagen:)

Nei, men på jobb har vi feiring og min mor baker alltid de bollene.

Nei. Ungene feirer på skolen og i barnehagen, og jeg feirer på jobb, så det holder. :)

Ikke noe særlig hjemme nei. Hun feirer i bhg med tog, sang og lussekatter, og jeg feirer på jobb med ungene "mine" der. Pappaen tror jeg ikke tar det så tungt [emoji28]

I år skal vi til svigers og spise lussekatter.
I flere år tidligere har jeg feira med venner. Ei jeg kjenner har bursdag på Luciadagen, men fikk aldri være lucia når hun var lita fordi hun er for mørk. Så vi feira Lucia med henne før :)

Fremover blir det vel baenehage/skole feiring.

Nei ikke hjemme. Skal i bhg etterpå og feire der. Er visst to bursdager i dag. Barn og barnebarn til kjæresten til pappa har visst bursdag i dag ( De har vært sammen i flere år men mindre enn meg og mannen min)

Ikke hjemme nei :)

Nei, vi feirer ikke. De feirer på skolen, tror jeg.

Feiret vet jeg ikke helt, men kost oss litt. Spiste lussekatter til frokost med evt pålegg og sang på ett vis Lucia sangen. Ellers vært ett opplegg i bgh for de små der.

Nei, men hadde veldig lyst å bake lussekatter. Får bli neste år istedet.

Synes Lucia er kjempekoselig. Veldig artig når jeg var liten og vi gikk i tog på skolen.
Men vi har ingen barn ennå, så det får vente litt med feiringen. Jeg synes lussekatter(og boller generelt) er veldig godt da, så dersom jeg har tid så baker jeg det. Hadde dessverre ikke tid i år.

Back
Topp