Feirer dere halloween?

De siste årene har det blitt litt feiring ja ;) Imorgen skal vi til naboen på pizza, også skal vi gå på tunet med de største barna :) De har valgt kostymer selv, og synes det er Kjempestas! Jeg var ingen fan av Halloween før, men har skjønt at det er kommet for å bli. Snuppa skal få være med på morroa selvom mammaen er litt kjip :P Vi har pleid å ha litt fest her for barna med litt snop og litt artige leker, men med lillebror på 3 dager orker vi ikke det i år! Hehe. Så veldig glad for at naboen inviterte oss på pizza istedet :)

Vi feirer ikke noe spesielt enda siden storebror ikke spør om det. Men vi har snop klart og alle er velkomne på døra :) har ikke tenkt å slukke alle lys å gjemme meg :p

Jepp! Halloweenfest på 6 åringen, mens jeg og treåringen blir hjemme, kler oss ut og deler ut godteri:). Synes det er like gøy som barna og gleder meg mase:).

De siste årene har det blitt litt feiring ja ;) Imorgen skal vi til naboen på pizza, også skal vi gå på tunet med de største barna :) De har valgt kostymer selv, og synes det er Kjempestas! Jeg var ingen fan av Halloween før, men har skjønt at det er kommet for å bli. Snuppa skal få være med på morroa selvom mammaen er litt kjip :p Vi har pleid å ha litt fest her for barna med litt snop og litt artige leker, men med lillebror på 3 dager orker vi ikke det i år! Hehe. Så veldig glad for at naboen inviterte oss på pizza istedet :)
Han skulle hatt sånn liten smekke, my firtst halloween:D tihi

Vi rømmer på hytta i år;)

Halloweenfest for bestkompisene fra bhg imorgen. Utkledning,pizzaboller og godteri. Og sosialt for foreldrene :-)

Vi skal på Halloweenfest hos Isabelles bestevenninne fra barnehagen, sammen med 2 andre like gamle barn og deres mødre. Vi går all in med kostymer både voksne og barn, og hun som holder festen pynter og ordner veldig. Så blir det muligens knask eller knep hos noen få av naboene som vi har avtalt med på forhånd ;) Barna syns dette er VELDIG gøy, og akkurat passe skummelt. (Alle er 4 år..)

Vi har hatt som "tradisjon" å skjære ut gresskar som vi setter på trappa. Og ungene har spist godteri og kosa seg her hjemme bare. Ikke gjort noe mer ut av det, men allikevel gleder de seg stort til halloween :D
Men i år skal de få gå en liten runde å "tigge" godterier i nabolaget for første gang, så skal de få kose seg med det til barnetv sammen med ungene til ei venninne av meg :)
Men de har ikke fått med seg det med "knask eller knep", så de gjør ikke noe knep der de evt ikke får godterier da :)

Aldri gjort, men np er snuppa 3,5 og elsker å kle seg ut. Vi skal på et arangement for barn 3-12 år i kveld. Hun skal kle seg som Sophia med prinsessekjole og krone. Stor stas! Hun ville helst være spiderman, men den kostymen ligger innpakket til jul :) Artig for unga... Og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal være den kjipe mora som ikke lar ungene delta.

:hilarious:Nei, men har hatt som tradisjon å se en skrekkfilm :) ! Liker halloween. Blir nok mer feiring når ungene blir eldre, men man kan vel si at jeg feirer litt for ser litt monstrøs ut der jeg vugger og offer meg avgårde når jeg går :p ville ikke møtt meg en mørk høstkveld for å si det sånn :p

Hihi mye koselig og artig dere skal:)
Kose dere masse:D

Back
Topp