Feirer dere Halloween?

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
[:D] Jeg gjør litt ut av det , men ikke så mye.  Vi har bedt ett vennepar. Ungene ( snart 2 år og snart 4 år + ett vennepar sin unge på 3 år) skal få kle seg ut og gå til de to naboene her som vi kjenner godt. Dekke kjøkkenbordet til de små med halloween papptallerkner og servietter og litt skummel pynt.. så skal de få pølser.. og gele med edderkopper i ;) 
Når de små er i seng skal vi andre spise litt mat. Og bordet er selvfølgelig i sort og oransj med dødningshoder og sånn. trappa utenfor skal dekkes med spindelvev og edderkopper og håper å få laget en gresskarlykt ;)
Syns det er artig å gjøre litt ut av det, ikke så mye da ;) Må også lage godteposer til evt barn som kommer til oss på døra da;)

forsåvidt så feirer vi litt på lørdag vi da.. hehe .. selv om det er søndag egentlig.. ;) 

Ikke utover fest og alkohol [8D]

Vi feirer ikke Halloween [:)] Blir kanskje litt farger som svart og oransje på duker osv .. Men ikke noe mer utover det!
Gruer meg nesten litt, for snuppa her var så gruuusomt redd for de som ringte på i fjor!

ORIGINAL: Miss Fat

Nei, det er for amerikanisert for min smak!!

Synes snuppa er litt lita for å gå rundt enda, men skal det etterhvert som hun blir større. Vi kler oss ikke ut, men har ett gresskar ute på trappa med lys i (laget for første gang i går, så stolt [:D]) og en hel bøtte halloween godteri til ungene som kommer. Er sååå moro å se ungene som er så stolt av kostymet sitt!! [:D][:D]

Nope. Kjøper inn litt godteri til ungene som kommer på døra, men ikke noe mer enn det[;)]

Back
Topp