Feirer 20 uker med..

jinah

Glad i forumet
Endelig er jeg halvveis og feirer med å legge ut en bilde av teppet jeg har strikket i hele påskeferien [:D] Jeg har egentlig aldri strikket noe i mitt liv, men ville lage hvertfall EN ting til snuppa før hun kom. Teppet laget jeg av restgarn jeg fikk av farmor etter hennes død, så føler det er en liten gave fra henne gjennom meg [:)]

Ellers håper jeg alle har hatt en fin påske, det har jeg [:D] tror jeg har gått nermere 4 mil på ski ;) så er fornøyd! Magen vokser virkelig nå, skal prøve å få lagt ut bilde jeg ;)

Gratulerer m 20 uker... Da er vi 2!! :)
Også MÅ jeg bare si at det var en kjempefin ting å gjøre... Også så fint som det ble! *Flinka*
Likte spesielt godt at det var garn fra din bestemor!!!

ORIGINAL: carina marie

Gratulerer m 20 uker... Da er vi 2!! :)
Også MÅ jeg bare si at det var en kjempefin ting å gjøre... Også så fint som det ble! *Flinka*
Likte spesielt godt at det var garn fra din bestemor!!!

YEY, gratulerer til deg å [:)] Tuuusen takk, er litt stolt av det!

For et koselig teppe. Det blir jo noe ekstra når det er garn fra farmor/oldemor.
Gratulerer med 20 uker. Nå er du halvveis [:)]

gratulerer med halvveis!! [:D]
det teppet var kjempe fint. er det bare mange små lapper?? er de heklet eller sydd sammen????? lurer veldig har så lyst til å lage selv......

Gratulerer til oss med 20 uker!![:D][:D] Kjempefint teppe du har laget!! Ble litt misunnelig her!

superfint teppe du har laga... sku ønske jeg hadde enner til no sånt.
Grattis med hallveis forresten[:D]

Nyyydelig teppe!! Jeg elsker ting med sjel og det har det teppet der da! Nydelig[:)] Jeg har prøvd å strikke ne gang før men ga opp[&:] Men lapp for lapp skulle kanskje gå...[8|]

Gratulerer med 20 uker[:D]

Tuuuusen takk alle sammen [:D]

Jeg strikket 24 lapper og (kremt, min mor heklet tynn hvit kant rundt vær lapp) også sydde jeg det sammen med hvit tråd. Blomstene heklet jeg, var en ganske enkelt oppskrift og tok kort tid... Brukte hele ferien, men satt ikke med det hele dagen heller. Trådene fra hver lapp sydde jeg pent inn i vær lapp.. Litt vanskelig forklart men enkelt var det.. Også ble det jo ganske fint :)

(16 rader hver vei)

Er synd aldri farmor får møte den lille, men jeg vet hun ville ha strikket et teppe så da gjorde jeg det for hun [:)]

Også kan jeg inndrømme at mamma hjalp meg med å lage en tydd bord rundt hele teppet [:D]

Alle klarer å lage et sånn teppe, enkelt å greit! [:)]

Gratulerer med 20 uker [:D][:D] det var et kjempe fint teppe til den lille du har laget[:D][:D]

Tusen takk [:)]

Back
Topp