Så fint å høre hva dere andre tenker å gjøre. Er virkelig en stor omveltning å være førstegangs, så mye man må tenke på som jeg ikke visste om. Vi var i bursdag i forrige uke, og planla at han skulle sove i bilen på vei bort, slik at han kunne være våken og glad den tiden vi var der. Gikk ikke som planlagt, null søvn fra kl 12-1630, og bare grin og skrik og han skalv og var helt fra seg.
Kunne ha feiret her, så det er enkelt med å legge mini. Men er ikke såå stor plass her, og orker i grunn ikke å ha det her heller selvom jeg hadde fått mye hjelp. Så til julaften skal vi feire hos mine foreldre, som er 10 min gangavstand, 2 min med bil. Men skal vi hjem til mini skal legge seg, så føler både jeg og samboern at vår julestemning fort blir kort, da det bare vi to som er våkna etter ca kl 19. Så vi skal prøve på å få ham til å sovne hos mine foreldre. Også overnatter jeg og mini der, samboern har ikke bestemt seg enda hva han vil. Er jo bare 2 min å kjøre med bil, så hvis det kræsjer helt med at mini ikke vil sove, er det bare å dra hjem.