Feire jul alene..

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg skulle egentlig ha jobbet i kveld, men så smittet barna meg med omgangssyke. Og har karantene på 48 timer, selvfølgelig. Jeg kan ikke komme på jobb i kveld, men må være bakvakt hvis det skjer noe akutt da vi ikke har noen ande sykepleiere som kunne komme. Så da må jeg holde meg nær jobben. Resten av familien er 1 time unna, noe som blir for langt. Barna skal feire hos pappaen sin med hans familie.
Jeg blir alene på julaften i år.. :(

Huff da! Har ikke noen venner eller noe du kan komme til da? Ikke rette dagen å sitte hjemme aleine :( kjempe stor klem til deg!

Stor klem ❤️

Huff så leit å høre. Håper du finner litt julero og kan kose deg allikevel

Uff, så kjedelig. Håper du klarer å slappe av og kose deg litt allikevel. Se en god film. God jul! ❤️

Jeg var alene ifjor. Syntes det var kjempedeilig å bare tenke på meg selv :) Tenk positivt. Det er bare én kveld! :)

Sender deg en stor klem ❤

God bedring og trist og bli syk på denne dagen! Håper du slipper å gå på jobb i morgen, når du ikke er frisk og smittsom! :)

Så kjipt at du måtte være alene. Håper kvelden ble bedre enn fryktet. Kanskje like greit å være i ro og fred hvis du er dårlig. God bedring!

Back
Topp