Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Hadde selvfølgelig bedt om oppgaver å ha med av hva de skal ha på skolen den uken.
Kommer ikke an på alderstrinn synes jeg. Det kommer an på hvordan barnet ligger an og foreldrenes evne til oppfølging av ferieoppgaver. Nå svarte jeg ut ifra meg og mitt barn da. Han kunne egentlig vært borte fra to ukers undervisning uten å ha gått glipp av å lære noe han ikke kanUansett aldertrinn?
Er jo ikke sikker alle har mulighet eller råd til å reise i ferier..Nei absolutt ikke. Det er nok av ferier som det er - lang sommerferie, høstferie, juleferie, vinterferie og påske. Klarer ikke å se at det er behov for mer ferie?!
Nei men må man alltid reise når man har ferie da? Kan jo finne på ting her hjemmeEr jo ikke sikker alle har mulighet eller råd til å reise i ferier..
Man må ikke.. Men vet selv at vi kommer til å reise i ferier.. Vi liker å reise, (ikke charter) og barn kan lære mye på ulike turer. Kultur for det første, og om man reiser til steder man kan oppleve "slummen" så kan barna få perspektiv på hvordan livet deres er vs mange andre millioner barn. Historiske utflukter, +++ ferier kan være mye mer lærerikt enn både en to og tre uker på skolen.. Man kan finne på ting hjemme og, men alle har godt av å se at det finnes en verden utenfor norske grensaNei men må man alltid reise når man har ferie da? Kan jo finne på ting her hjemme![]()
Pappaen min bor i Thailand og det er ikke så ofte vi ser han. I sommerferien er det regtid der nede. I vinterferien er prisen tredoblet.Nei men må man alltid reise når man har ferie da? Kan jo finne på ting her hjemme![]()
Det er forskjell på å besøke familie og dra en uke til syden.Pappaen min bor i Thailand og det er ikke så ofte vi ser han. I sommerferien er det regtid der nede. I vinterferien er prisen tredoblet.
Pappaen min bor i Thailand og det er ikke så ofte vi ser han. I sommerferien er det regtid der nede. I vinterferien er prisen tredoblet.
Nå er ikke jeg i den situasjonen selv nå da, men vet det er mange som ikke har råd til syden i ferier. Det blir enten aldri utenlandsferie eller utenom ferietid. De kan kanskje spare seg opp til en sydenferie en sjelden gang og da kun utenom ferie. Synes de skal få dra da. Jeg tenker at det er forskjell på å dra hvert år og 2 ganger i barnets liv. Vi var alltid bare hjemme i alle ferier og det eneste vi gjorde var en dagstur i sommerland i bø. Jeg var en gang i syden da jeg var 13, bare meg og pappa for vi hadde ikke råd til hele familien og søstern hadde vært i syden 2 ganger som lita. Men jeg tenker selvfølgelig at har man råd så velger man ferietid.Det er forskjell på å besøke familie og dra en uke til syden.
Har man ikke råd til å dra til syden i skoleferien, så får man heller bli hjemme.
Synes det er en uting å ta ungene ut av skolen for å få billig sydenferie.
Jeg var aldri i syden da jeg var liten, man kan da ha fin ferie ute å dra til syden!Nå er ikke jeg i den situasjonen selv nå da, men vet det er mange som ikke har råd til syden i ferier. Det blir enten aldri utenlandsferie eller utenom ferietid. De kan kanskje spare seg opp til en sydenferie en sjelden gang og da kun utenom ferie. Synes de skal få dra da. Jeg tenker at det er forskjell på å dra hvert år og 2 ganger i barnets liv. Vi var alltid bare hjemme i alle ferier og det eneste vi gjorde var en dagstur i sommerland i bø. Jeg var en gang i syden da jeg var 13, bare meg og pappa for vi hadde ikke råd til hele familien og søstern hadde vært i syden 2 ganger som lita. Men jeg tenker selvfølgelig at har man råd så velger man ferietid.
Helt enig... Syns det er en uting at man absolutt må på ferie til utlandet i utgangspunktet. Det koster mye penger. Er det ikke bra nok å finne på ting er hjemme som ikke koster all verden? Jeg var på ferieklubb hvert eneste år da jeg var liten og syns det var kjempegøy! Hadde ikke råd til å dra til syden. Det lengste vi dro var til Sverige, og campet da ute i telt.Det er forskjell på å besøke familie og dra en uke til syden.
Har man ikke råd til å dra til syden i skoleferien, så får man heller bli hjemme.
Synes det er en uting å ta ungene ut av skolen for å få billig sydenferie.
Joda forsåvidt enig. Men en familie som aldri er i syden og drar ei uke, ser ikke det store problemetJeg var aldri i syden da jeg var liten, man kan da ha fin ferie ute å dra til syden!
Jeg var på feriekoloni jeg, og hadde det helt topp!
Besøkte bestemor, var med venninna mi på hytta osv
Første gang jeg var i syden var jeg 20 år og betalte selv.
Nei, det med at alle skal dra til syden er bare tull!