Feire bursdag i bhg

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Lille N har bursdag på en lørdag så tar med kos på fredag :)

Men hva kan jeg ta med? :O er jo ikke lov med kaker, muffins eller is. Den type kos :(

Friktspyd? Boller? Vafler? Trenger ikke være mye sukker i de sistnevnte.

Friktspyd? Boller? Vafler? Trenger ikke være mye sukker i de sistnevnte.
Er ikke lov med boller eller vafler heller etter kostplanen :/ fruktspyd har jeg tenkt på :)

Har du sjekka med barnehagen? De kan kanskje ha noen ønsker eller forslag :)

Synes det er bra det ikke er lov jeg! Her var omtrent det første min på 13 mnd fikk sjokoladekAke ( stooor bit!) med seigmenn og nonstop. Eneste som ble sagt var: regner med at det går greit! Rakk så vidt å fjerne seigmenn og nonstop. Pluggen var jo i ekstase såklart. Aldri smakt sånt før han:p håper det snart blir "forbudt" her også. Særlig når det er bursdag på bursdag støtt og stadig! Synes fruktspyd/fruktsalat er et flott alternativ! :D

I barnehagen eldste gikk i så fikk vi ikke ta med noe når d var bursdag. De ville at fokus skulle være på bursdagsbarnet og ikke "hva får vi servert". Syns d har funka veldig fint :)

Denne var jo morsom :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1440248448.092551.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1440248448.092551.jpg
    111 KB · Visninger: 58
I barnehagen eldste gikk i så fikk vi ikke ta med noe når d var bursdag. De ville at fokus skulle være på bursdagsbarnet og ikke "hva får vi servert". Syns d har funka veldig fint :)
Samme her. Liker den tanken. Han får jo feire 2 bursdager med kake. Familie og barnebursdag. I tillegg er han i 12-13 bursdager i året. Pluss feiring av mamma og pappa, osv.

Lager ikke barnehagen noe? Her får de velge mellom fruktsalat og smoothie (lager noen ganger fruktfat eller spyd også.. Men det er veldig sjeldent de ønsker det

Her har vi ikke med noe, bhg laget fruktsalat, smoothie eller smoothieis (frukt, most frukt eller frosset most frukt) etter bursdagsbarnets ønske.

Vi har heller ikke med noe til bursdager. Bursdagsbarnet velger varm mat også har de fruktfat til dessert. Men om dere skal ha med noe er det jo mye morsomt man kan gjøre med frukt og ha med det :p

Lager ikke barnehagen noe? Her får de velge mellom fruktsalat og smoothie (lager noen ganger fruktfat eller spyd også.. Men det er veldig sjeldent de ønsker det
Jo, men synes det er koselig å ha med noe :) usikker på hva de lager

Har ikke med, og bhg lager ikke nå fest ut av bursdagene med tanke på mat. Det er vanlig sunn mat året rundt.
Fokuset er heller krone, sang og leking.

Vi har heller ikke med noe til bursdager. Bursdagsbarnet velger varm mat også har de fruktfat til dessert. Men om dere skal ha med noe er det jo mye morsomt man kan gjøre med frukt og ha med det :p
Ja kan gjøre mye med frukt :D

Back
Topp