Lille N har bursdag på en lørdag så tar med kos på fredag
Men hva kan jeg ta med? :O er jo ikke lov med kaker, muffins eller is. Den type kos
Men hva kan jeg ta med? :O er jo ikke lov med kaker, muffins eller is. Den type kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lov med boller eller vafler heller etter kostplanen :/ fruktspyd har jeg tenkt påFriktspyd? Boller? Vafler? Trenger ikke være mye sukker i de sistnevnte.
Det var bilde av fruktspyd og smoothie, men tenkte å høre her inne ogHar du sjekka med barnehagen? De kan kanskje ha noen ønsker eller forslag![]()
Samme her. Liker den tanken. Han får jo feire 2 bursdager med kake. Familie og barnebursdag. I tillegg er han i 12-13 bursdager i året. Pluss feiring av mamma og pappa, osv.I barnehagen eldste gikk i så fikk vi ikke ta med noe når d var bursdag. De ville at fokus skulle være på bursdagsbarnet og ikke "hva får vi servert". Syns d har funka veldig fint![]()
Mange gode forslag på pinterest, feks:
Vis vedlegget 132046
Vis vedlegget 132047
Vis vedlegget 132048
Det var mye fintMange gode forslag på pinterest, feks:
Vis vedlegget 132046
Vis vedlegget 132047
Vis vedlegget 132048
Jo, men synes det er koselig å ha med noeLager ikke barnehagen noe? Her får de velge mellom fruktsalat og smoothie (lager noen ganger fruktfat eller spyd også.. Men det er veldig sjeldent de ønsker det
Ja kan gjøre mye med fruktVi har heller ikke med noe til bursdager. Bursdagsbarnet velger varm mat også har de fruktfat til dessert. Men om dere skal ha med noe er det jo mye morsomt man kan gjøre med frukt og ha med det![]()