Flere ganger har jeg opplevd feilprisede varer i butikker.
Har man da rett på å få varen til prisen som står på lappen som er klistret på hylla der varen er/prisen på varen?
Jeg har ihvertfall fått det før, og de ansatte har stort sett vært høflige.
Bortsett fra på en Nille-butikk hvor jeg var i dag. Hun som jobber der er så sur alltid, og i dag svarte hun skikkelig frekt til meg: "Slapp av!"
Man sier vel ikke sånt til kundene sine?
Føler virkelig for å boikotte den Nille butikken, og sende en klage på hun damen. Hun burde virkelig finne seg en annen jobb, for hun er så sur som en padde hver gang man handler noe der.
Det skader vel ikke å smile og være høflig...? ;)
(jeg er ihvertfall alltid høflig mot de som jobber i butikker. Og greit at de er bare mennesker de og, og de kan ha dårlige dager. Men jobber man i en butikk må man være høflig ellers mister man kunder)
Har man da rett på å få varen til prisen som står på lappen som er klistret på hylla der varen er/prisen på varen?
Jeg har ihvertfall fått det før, og de ansatte har stort sett vært høflige.
Bortsett fra på en Nille-butikk hvor jeg var i dag. Hun som jobber der er så sur alltid, og i dag svarte hun skikkelig frekt til meg: "Slapp av!"
Man sier vel ikke sånt til kundene sine?
Føler virkelig for å boikotte den Nille butikken, og sende en klage på hun damen. Hun burde virkelig finne seg en annen jobb, for hun er så sur som en padde hver gang man handler noe der.
Det skader vel ikke å smile og være høflig...? ;)
(jeg er ihvertfall alltid høflig mot de som jobber i butikker. Og greit at de er bare mennesker de og, og de kan ha dårlige dager. Men jobber man i en butikk må man være høflig ellers mister man kunder)