Feilmelding

Eng

Forelsket i forumet
Utmarsj 2024
✨Juniverse 2026✨
Tok cb digital tidlig. Fikk opp stopptegn etter at tiden var gått ut. Hva betyr dette? Får ikke lastet opp bilde her, men det er sånn stopp-skilt som brukes der det ikke er lov å kjøre.

Kanskje ikke nok urin? Eller for mye? Og derfor ugyldig?

Har ikke tatt denne typen test før, og leste bruksendringen først etterpå (litt for ivrig). Holdt den nok ikke flatt mens jeg ventet. Og tegnet betyr visst negativt. Trodde bare det skulle stå ikke gravid. Testa ikke på morgenurin (hadde holdt meg ca 4 timer) Tar ny på morgenurin i morgen. Klarer nok ikke vente lenger. Føler eg har masse symptom på graviditet.

Får skyggestrek på metode sine strimler på morgenurin, men vet de er veldig lite sensitive (selv test tidlig versjonen).

På CB ultra tidlig digital, så kommer det bare minus eller pluss tegn. På den andre (vanlige) digitale kommer det opp "gravid" "ikke gravid"

Last edited:
På CB ultra tidlig, så kommer det bare minus eller pluss tegn. På den andre (vanlige) digitale kommer det opp "gravid" "ikke gravid"
Skal pinnen bli rosa på cb ultra tidlig? For det ble det ikke nå. Og resultatet kan sikkert også bli negativt om jeg ikke legger den helt flatt etterpå? Kjøpte heldigvis 2 pk.

Har du erfaring med gode strimler? Er rfsu bedre enn metode sine?

Skal pinnen bli rosa på cb ultra tidlig? For det ble det ikke nå. Og resultatet kan sikkert også bli negativt om jeg ikke legger den helt flatt etterpå? Kjøpte heldigvis 2 pk.

Har du erfaring med gode strimler? Er rfsu bedre enn metode sine?
Resultatet er nok riktig - men kan jo selvsagt være for tidlig enda evt?
Hvis du har tid, ville jeg bestilt tester fra babyplan - de er best. Tror ikke rfsu er noe bedre enn metode sine.. men ingen av dem er sånn kjempebra. Make sure pleide være bra, men nå er de blitt ganske dårlige i det siste de også...

Back
Topp