Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor haste-ul?ja.. jeg er 7 uker (i følge mensen og slikt) men min baby er skikkelig livlig og sparker.. så gjett hvem som bestilte haste ultralyd time i kveld
Jaja Da har man fått bekreftet at tarmene jobber ekstremt hardt Var ikke babyen som beveget seg i allefall, men var 2 uker lengre på vei enn jeg trodde Ny termin 26 august
Hvorfor haste-ul?
Gratulerer bare et vennlig tips, viss du leser alle kommentarene i feltet så kommer det fram at trådstarter gjennomgår en MA. Sikkert greit å videreformidle hvordan det gikk med deg på din egen tråd. Som sagt ikke noe stygt ment, kun som hensyn til trådstarter
Det var ikke kommet frem på innlegget jeg kommenterte, og ikke på det jeg siterte heller Mine svar var ikke ment som noe skryt eller noe over min situasjon. Jeg skulle mer enn gjerne byttet med ts
Så fin og omtenksom du er! Men jeg responderte på meldingen hennes, så forstår godt at hun fortsatte oppdateringen i trådenGratulerer bare et vennlig tips, viss du leser alle kommentarene i feltet så kommer det fram at trådstarter gjennomgår en MA. Sikkert greit å videreformidle hvordan det gikk med deg på din egen tråd. Som sagt ikke noe stygt ment, kun som hensyn til trådstarter
Det var ikke kommet frem på innlegget jeg kommenterte, og ikke på det jeg siterte heller Mine svar var ikke ment som noe skryt eller noe over min situasjon. Jeg skulle mer enn gjerne byttet med ts
Det går veldig fint, og er kjempeglad på dine vegne Jeg kommenterte jo på det du skrev, så skjønner godt at du ikke tenkte over det altså Men veldig stas for deg at du er 2 uker lengre da, selvom det ikke var de 20 du håpet
Gikk på første med førstemann, og relativt kjapt denne gangen også - så får jo håpe jeg er en av de som klaffer fort igjen som jeg har hørt om skjer med mange etter en abortJa, veldig greit å spare noe tid i allefall. Håper det går seg fort til med deg igjen
Gikk på første med førstemann, og relativt kjapt denne gangen også - så får jo håpe jeg er en av de som klaffer fort igjen som jeg har hørt om skjer med mange etter en abort