Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er kanskje vanlig?Ikke personlig, men er flere her på august som opplever det samme
Hehe, det er kanskje vanlig?
var 5 dager på overtid, så fikk jeg mensen (trodde jeg hvertfall) i 1,5 dag, testet negativt da, så tenkte ikke noe mer på det. Så hvis jeg tar utgangspunkt i den blødningen er jeg 9 uker, men lurer jo på om det kan ha skjedd noe i den første fasen der
Ja var hos fastlegen på fredag, og har fått time allerede mandag morgen kl 8 Var bare nyskjerrig på om det hadde skjedd flereEn venninne av meg opplevde det! Trodde hun fikk en kort mensen og hadde negativ test, men var faktisk gravid allerede Har du fått time tidlig ultralyd? Er vel greit å finne ut av
Ja var hos fastlegen på fredag, og har fått time allerede mandag morgen kl 8 Var bare nyskjerrig på om det hadde skjedd flere
Hehe, skal gjøre det! Hadde jo vært veldig deilig hvis jeg kan hoppe et par uker i køen Men tar høyde for rundt 9 uker, så blir spennende å se!P
Så spennende! Du får oppdatere
Hehe, skal gjøre det! Hadde jo vært veldig deilig hvis jeg kan hoppe et par uker i køen Men tar høyde for rundt 9 uker, så blir spennende å se!
Emojiene og oppsettet her er jo fra 90-tallet, så fort gjort detSkjønner det ser forresten det hadde lurt seg inn en merkelig emoji i svarer mitt der
Ja det kan jo selvfølgelig være tilfellet er ogsåJeg hadde først regnet at jeg var noe med 10 uker, men da jeg var på tul ble jeg satt tilbake 1 uke. Hadde vist en lengre syklus jeg enn jeg trodde den måneden
Ikke en veldig gøy oppdatering, har tydeligvis en MAP
Så spennende! Du får oppdatere
Ikke en veldig gøy oppdatering, har tydeligvis en MA
Ikke en veldig gøy oppdatering, har tydeligvis en MA
Hallo
Er det noen som her opplevd å «bomme» ganske på termindato i forhold til dere egentlig trodde?
jeg er potensielt enten nesten 9, eller 13 uker på vei
Åå, det er koselig da! Tenk om det heller er 17ja.. jeg er 7 uker (i følge mensen og slikt) men min baby er skikkelig livlig og sparker.. så gjett hvem som bestilte haste ultralyd time i kveld
Neei, fikk positiv CB test 2-3 16. desember, så skulle hvertfall sett hjertet banke - men det gjorde vi ikke, og gynekologen var og ganske sikker på at det skulle vært mye lengre utviklet enn det som viste seg. Men tok blodprøver i dag, så skal jeg tilbake på onsdag, for ny blodprøve og ul. Og da får jeg mest sannsynlig de tablettene også.Ånei, det var veldig trist å høre... og du kan ikke være kortere på vei enn du trodde heller?
Neei, fikk positiv CB test 2-3 16. desember, så skulle hvertfall sett hjertet banke - men det gjorde vi ikke, og gynekologen var og ganske sikker på at det skulle vært mye lengre utviklet enn det som viste seg. Men tok blodprøver i dag, så skal jeg tilbake på onsdag, for ny blodprøve og ul. Og da får jeg mest sannsynlig de tablettene også.
Heldigvis har vi en nesten toåring, og må heller bare tenke at det ikke var holdbart, og prøve på nytt
Åå, det er koselig da! Tenk om det heller er 17