Feilberegnet termin

Oliventre

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Hallo :happy:

Er det noen som her opplevd å «bomme» ganske på termindato i forhold til dere egentlig trodde?

jeg er potensielt enten nesten 9, eller 13 uker på vei :hilarious:

Ikke personlig, men er flere her på august som opplever det samme :p

Ikke personlig, men er flere her på august som opplever det samme :p
Hehe, det er kanskje vanlig?

var 5 dager på overtid, så fikk jeg mensen (trodde jeg hvertfall) i 1,5 dag, testet negativt da, så tenkte ikke noe mer på det. Så hvis jeg tar utgangspunkt i den blødningen er jeg 9 uker, men lurer jo på om det kan ha skjedd noe i den første fasen der :p

Hehe, det er kanskje vanlig?

var 5 dager på overtid, så fikk jeg mensen (trodde jeg hvertfall) i 1,5 dag, testet negativt da, så tenkte ikke noe mer på det. Så hvis jeg tar utgangspunkt i den blødningen er jeg 9 uker, men lurer jo på om det kan ha skjedd noe i den første fasen der :p

En venninne av meg opplevde det! Trodde hun fikk en kort mensen og hadde negativ test, men var faktisk gravid allerede :D Har du fått time tidlig ultralyd? Er vel greit å finne ut av :rolleyes:

En venninne av meg opplevde det! Trodde hun fikk en kort mensen og hadde negativ test, men var faktisk gravid allerede :D Har du fått time tidlig ultralyd? Er vel greit å finne ut av :rolleyes:
Ja var hos fastlegen på fredag, og har fått time allerede mandag morgen kl 8 :p Var bare nyskjerrig på om det hadde skjedd flere :hilarious:

Hehe, skal gjøre det! Hadde jo vært veldig deilig hvis jeg kan hoppe et par uker i køen :hilarious: Men tar høyde for rundt 9 uker, så blir spennende å se! :happy:

Skjønner det :p ser forresten det hadde lurt seg inn en merkelig emoji i svarer mitt der :hilarious::hilarious:

Jeg hadde først regnet at jeg var noe med 10 uker, men da jeg var på tul ble jeg satt tilbake 1 uke. Hadde vist en lengre syklus jeg enn jeg trodde den måneden :hilarious:

Hallo :happy:

Er det noen som her opplevd å «bomme» ganske på termindato i forhold til dere egentlig trodde?

jeg er potensielt enten nesten 9, eller 13 uker på vei :hilarious:

ja.. jeg er 7 uker (i følge mensen og slikt) men min baby er skikkelig livlig og sparker.. så gjett hvem som bestilte haste ultralyd time i kveld :eek:

Ånei, det var veldig trist å høre... :sorry: og du kan ikke være kortere på vei enn du trodde heller?
Neei, fikk positiv CB test 2-3 16. desember, så skulle hvertfall sett hjertet banke - men det gjorde vi ikke, og gynekologen var og ganske sikker på at det skulle vært mye lengre utviklet enn det som viste seg. Men tok blodprøver i dag, så skal jeg tilbake på onsdag, for ny blodprøve og ul. Og da får jeg mest sannsynlig de tablettene også.

Heldigvis har vi en nesten toåring, og må heller bare tenke at det ikke var holdbart, og prøve på nytt :Heartred

Neei, fikk positiv CB test 2-3 16. desember, så skulle hvertfall sett hjertet banke - men det gjorde vi ikke, og gynekologen var og ganske sikker på at det skulle vært mye lengre utviklet enn det som viste seg. Men tok blodprøver i dag, så skal jeg tilbake på onsdag, for ny blodprøve og ul. Og da får jeg mest sannsynlig de tablettene også.

Heldigvis har vi en nesten toåring, og må heller bare tenke at det ikke var holdbart, og prøve på nytt :Heartred

Sender en god klem❤️ eg hadde også en nesten toåring når jeg opplevde det, det hjalp veldig ❤️

Back
Topp