Feil toast !!!!!

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Ja kjempe skuffa og så furt for ønsket meg og hadde kjempe lyst på toast, sånn en kan kjøpe i blå innpakning. Så var det ikke så gubben kjøpte en annen og blæ!! Den var bare grusom. Super skuffa og må jo bare ut å kjøpe og hater å kjøre bil for er så kvalm, men nei vil ha !!!!

Moro å være gravid !!

Skjønner godt hvem du mener, men den er ikke å få kjøpt lenger ser det ut som :-( det har kommet en ny! Den du mener var jo sååå god!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner godt hvem du mener, men den er ikke å få kjøpt lenger ser det ut som :-( det har kommet en ny! Den du mener var jo sååå god!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jo da den finnes men veldig få som har så jeg kjørte faktisk til nabobyen for å kjøpe haha

Sent from my iPad using BV Forum

Har SÅ stor sympati for deg...og litt for han. Har egentlig litt dårlig samvittighet selv, fordi jeg utsetter ham for alle mine rare innfall. Spiser aldri ketchup, men en kveld MÅTTE jeg ha det på toasten min. Men neste dag fikk han selvfølgelig hele greia slengt i trynet fordi han hadde tatt ketchup på igjen, idioten!

Jo da den finnes men veldig få som har så jeg kjørte faktisk til nabobyen for å kjøpe haha

Sent from my iPad using BV Forum

Ååå!! Send over til meg og!!!! ;-) den er god! Savner den!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp