Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
ORIGINAL: Sicily
Ja, klart det. Ta det opp med legen din og få han/hun til å rette det opp.
hehe, så du hadde svart meg inne på mai også.
Ville bare se om det kanskje var fler enn meg i denne båten..[:)]
Jeg skal sette himmel og jord i bevegelse til uka[;)][8D]
Ja, klart det. Ta det opp med legen din og få han/hun til å rette det opp.
hehe, så du hadde svart meg inne på mai også.
Ville bare se om det kanskje var fler enn meg i denne båten..[:)]
Jeg skal sette himmel og jord i bevegelse til uka[;)][8D]
Ja, det er et ganske vanlig problem..
ORIGINAL: rodstilk
Sjekk målene fra UL her; http://www.nsfm.no/esnurra/2.php Stemmer de? [:)]
ORIGINAL: Juliee
min menstermin var 14 juni, 1 ul termin var 21 juni, 2. ul termin var utti juli..som ville tilsi at jeg testet posetivt før jeg ble gravid
pjærta kom på min mens termin 4.2 kg, SÅ JA DE KAN TA VEEELDIG FEIL
KLAG![:)]
min menstermin var 14 juni, 1 ul termin var 21 juni, 2. ul termin var utti juli..som ville tilsi at jeg testet posetivt før jeg ble gravid
Jeg tok det opp med engang, men hun reagerte ikke på at jeg hadde ul på tirsdag som sa noe helt annet.. Og kom med den: alt innenfor 14 dager før og etter er normalt" Det driter jeg i, det er jeg er bekymret for er om jeg ender på overtid, at de faktisk kan la meg gå over 3 uker over[&o]
Jeg tok det opp med engang, men hun reagerte ikke på at jeg hadde ul på tirsdag som sa noe helt annet.. Og kom med den: alt innenfor 14 dager før og etter er normalt" Det driter jeg i, det er jeg er bekymret for er om jeg ender på overtid, at de faktisk kan la meg gå over 3 uker over[&o]
jeg tok det opp med fastlegen min, han sa at vi skulle forholde oss til den terminen som var satt nærmest min menstermin men fikk i tillegg en ekstra ul 2-3 uker før min menst, han som utførte ul' var slurvete og ga meg ikke noe særlig informasjon.. men så igjen kom pjærta ut rett etter så det var ikke noe problem
MEN legen min fortalte meg at det var veldig lett å bomme på punktene på hode de brukte til å beregne termin med og om det var veldig avvik så burde man bli sendt inn på nytt
ORIGINAL: Bollak
her er det stor forskjell mellom det jeg mener er rett og det ul termin sier ca 2 uker..
Men får ikke gjort noe med det, de forholder seg til ordinær ul..:S Men går jeg over tiden kommer jeg til å presse på slik at jeg blir satt i gang før det går 4 uker fra det jeg mener er rett.
Vet det er mange som sliter med det samme problemet.